Diesel of G3

Gestart door antraciet, 08-12-2010 23:46:05

Vorige topic - Volgende topic

Joppe Maes

LPG, mits een goede installatie werkt en rijdt super ook bij barre winterse omstandigheden. Alleen met de huidige LPG prijzen (gisteren getankt voor 75,7 cent per liter :o) is het niet echt heel voordelig meer!

rpakuypers

Ik heb nog steeds geen spijt van mijn V70-TDI. Rijdt prima, "laag" verbruik (gemiddeld 6 liter per 100), starten en lopen (behalve nu omdat de gloeibougies op zijn), een cruise-control die altijd meteen oppakt en een prima wagen om met een hoop bagage door de bergen en heuvels te rijden. Zeker als hij binnenkort getuned is ............ En die brandstofprijzen blijven toch wel stijgen want als iedereen straks gaat dieselen schiet die weer de lucht in  :eusa_wall:

Groet,
Roger

Lampje

Shell bij mij in de straat blijft op 66 ct de liter staan, gelukkig.

Ik heb welgeteld één LPi component gesloopt op mijn reis door Roemenië. Dat kwam omdat we de auto/airco lieten lopen in de file bij 58C en de afsluitbesturing het opgaf (toen we bijna thuis waren). Maar voor de rest niets dan lof voor de Vialle LPi installatie.

Rijd er 70.000 km per jaar mee, voornamelijk NL.

FGG

Citaat van: rpakuypers op 20-12-2010 23:59:14
En die brandstofprijzen blijven toch wel stijgen want als iedereen straks gaat dieselen schiet die weer de lucht in  :eusa_wall:

Straks? Ik vind de dieselprijzen ook behoorlijk gestegen. Ik heb de TDi nu ruim een jaar en ik begon te tanken voor 1,04 maar zit bij de Shell nu op 1,29!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Voor een R rijder op benzine, ben ik nu erg blij met mijn 10V op LPG...zondag 70 liter getankt voor 52 euro. Normaal tank ik 60 liter voor 96 euro...en het verbruik is hetzelfde, denk zelfs dat de 10V op LPG zuiniger is dan de R op benz.

Nu snap ik wat lachen aan de pomp is ;D

www.vm-parts.nl

spijky

Citaat van: Jeff op 08-12-2010 23:53:23
Citaat van: elianmars op 08-12-2010 23:48:39
Straks blijft er niemand meer over met een 850/x70 classic  :eusa_shifty:
Ik wil nog niet over ;D
Ik blijf ook nog, ze zijn nu g3 in de plastic aan het maken
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige