chiptuner in het noorden

Gestart door Jack v, 10-12-2010 21:13:58

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Deze tuner zit in het Noorden van het land en bekend in het noorden en duitsland.

Ook is hij bekend met de 850 en nieuwere types
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

wouter1220

Heb je er zelf ervaring mee?
Welke vermogens beloofd deze man?
Gebruikt hij een rollenbank?
Wat zijn de richtprijzen?

Een beetje meer info graag :)

francois

rpakuypers

Citaat van: francois op 10-12-2010 21:22:36
digitale correcties   :eusa_naughty:

Digitale correcties zijn soms helaas nodig. Mijn klokkenwinkel geeft 448.000 aan terwijl hij origineel en aantoonbaar op 268.000 staat .................

Groet,
Roger

reneetje

Citaat van: wouter1220 op 10-12-2010 21:22:16
Heb je er zelf ervaring mee?
Welke vermogens beloofd deze man?
Gebruikt hij een rollenbank?
Wat zijn de richtprijzen?

Een beetje meer info graag :)

Gebruikt standaard software van Fastech .....

Even voordat deze toko hier wordt afgebrand omdat ie niet in de top 3 van huis tuners voor komt... :-X
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

wouter1220

Ik brand niks af, maar deze info vind ik wel erg summier....

Jack v

Voor prijzen en tekst en uitleg zul je hem moeten bellen, hij heeft vanmiddag te kenne gegeven jullie graag van dienst te willen zijn, en hij is NIET duur en geeft VOLLEDIGE garantie.
Als je een dagje bij hem omloopt zul je de nieuwste Audi's, BMW, VW en VOLVO's bij hem zien komen.

rpakuypers

Citaat van: wouter1220 op 10-12-2010 21:36:43

Prijzen zijn mede afhankelijk van wat je wil en wat voor type auto je bij je hebt. Daarentegen heeft hij geen schitterend pand vol met personeel en je weet ho deze laatste 2 factoren de prijzen behoorlijk kunnen laten oplopen. Meestal is het ook binnen een uur klaar (als alles vlotjes verloopt) en ben je er de hele tijd bij om het geheel te aanschouwen en dat is (zeker in mijn geval) ook wel goed. In mijn geval is 190PK voor een TDI met handbak geen probleem, met automaat zou hij zich beperken tot 170PK vanwege de automaatbak.

Groet,
Roger

mevita

Citaat van: francois op 10-12-2010 21:22:36
digitale correcties   :eusa_naughty:
Reden voor kilometercorrectie of het opnieuw uit of in lezen van de software voor uw kilometerteller kan zijn,

1) Er is gerommeld met uw huidige teller, en u wilt de kilometerstand volgens N.A.P (kunt u opvragen bij N.A.P) weer origineel maken.

2) Er is een nieuwe/andere motor in uw auto is gebouwd met minder/meer kilometers, en u wilt de kilometer historie van de nieuwe/andere motor in uw auto aanpassen in verband met de service interval indicatie.

3) Uw oude teller is defect, er is een andere teller in geplaatst en moet weer omhoog/omlaag, terug op N.A.P.(nationale auto pas) kilometerstand.

4) Problemen met de teller door software verlies, fout code bij verkeerd aansluiten,door een ongeval, of uitval door trillingen etc.

5) Uw teller moet om een andere gegronde reden gecorrigeerd worden.

Moedwillig km stand veranderen bij verkoop auto zonder nieuwe eigenaar in te lichten mag niet ;)

rpakuypers

Citeer
Moedwillig km stand veranderen bij verkoop auto zonder nieuwe eigenaar in te lichten mag niet ;)

Klopt helemaal, maar als je bij hem langs gaat met je eigen wagen dan sta je erbij .................... ;)

Groet,
Roger

Jack v

Jongens die voor een jaar of 10/15 geleden veel in de autocross zaten zullen theo of zijn vader Sjoerd  waarschijnlijk kennenn uit de superklasse met een getunende porsche 4X4

mehn

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: rpakuypers op 10-12-2010 21:41:35

Prijzen zijn mede afhankelijk van wat je wil en wat voor type auto je bij je hebt. Daarentegen heeft hij geen schitterend pand vol met personeel en je weet ho deze laatste 2 factoren de prijzen behoorlijk kunnen laten oplopen. Meestal is het ook binnen een uur klaar (als alles vlotjes verloopt) en ben je er de hele tijd bij om het geheel te aanschouwen en dat is (zeker in mijn geval) ook wel goed. In mijn geval is 190PK voor een TDI met handbak geen probleem, met automaat zou hij zich beperken tot 170PK vanwege de automaatbak.

Groet,
Roger

190 pk is volgens mij met de standaard turbo niet haalbaar. En hoeveel Nm's winst belooft hij?

Als je teveel uit de motor gaat halen, heb je kans dat het vliegwiel naar de haaien gaat. Dat gaat bij teveel vermogen heel erg trillen. Ik ben er door Fasttech voor gewaarschuwd.
Ze hebben ook bij anderen, die teveel wilden, de tuning teruggedraaid wegens het trillen van het vliegwiel.

rpakuypers

Citaat van: elianmars op 10-12-2010 23:33:41

Groet,
Roger

190 pk is volgens mij met de standaard turbo niet haalbaar. En hoeveel Nm's winst belooft hij?

Als je teveel uit de motor gaat halen, heb je kans dat het vliegwiel naar de haaien gaat. Dat gaat bij teveel vermogen heel erg trillen. Ik ben er door Fasttech voor gewaarschuwd.
Ze hebben ook bij anderen, die teveel wilden, de tuning teruggedraaid wegens het trillen van het vliegwiel.

Hij zei ook wel dat het haalbaar is, maar dan is er ongetwijfeld een aanpassing nodig en daar heb ik geen zin in dus blijf ik lekker op de 170PK. Ik had ooit een powerbox overwogen, maar daar hoor ik meer slechte dan goede berichten over.

Groet,
Roger

elianmars

Citaat van: rpakuypers op 10-12-2010 23:37:02
Citaat van: elianmars op 10-12-2010 23:33:41

Groet,
Roger

Hij zei ook wel dat het haalbaar is, maar dan is er ongetwijfeld een aanpassing nodig en daar heb ik geen zin in dus blijf ik lekker op de 170PK. Ik had ooit een powerbox overwogen, maar daar hoor ik meer slechte dan goede berichten over.

Groet,
Roger

Nee, powerbox niet doen.

Maar tunen van je diesel is wel lekker!  8) En dan er bij blijven om te zien of het wel écht gebeurt  ;D