Welke aandrijfas is DIT ?

Gestart door cas, 13-12-2010 21:19:57

Vorige topic - Volgende topic

cas

ik ben er al uit dat het zeker de linker is van mijn volvo 850.  ( bestuurderskant)

maar nu nog het..... zeker weten of het voor een handbak, of automaat is en of het voor de T-5R is.

wat ik weet.

Het kaartje dat eraan hangt zegt T5.  thats all I know  :)

fotoS!!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

UserID6342

T5, T-5R en R assen zijn allemaal gelijk.  Voor zover ik weet hand en automaatbak ook.  Dus zou gewoon moeten passen.  Wibo heeft zijn eigen assen ook gebuikt onder de handbak welke hij er nu onder heeft zitten en deze komen onder een automaat weg.

Jack v

Hij is wel lekker fris  :angel: Cas
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

cas

en nog 1   :-* 

;)   voor Dirk hé

fris?  sarcastisch? hij is netjes toch?

elianmars

De assen van de handbak en automaat zijn niet helemaal hetzelfde. De één is iets langer dan de ander, maar dat scheelt maar een paar mm.

cas

Citaat van: elianmars op 13-12-2010 22:29:47
De assen van de handbak en automaat zijn niet helemaal hetzelfde. De één is iets langer dan de ander, maar dat scheelt maar een paar mm.

:-[
nouhou.....

maar past dus wel? uitlijnen enzo gaat toch gebeuren omdat de schroefset er nog onderkomt zsm

UserID6342

Past gewoon, geen enkel probleem.  De auto van Wibo is het beste rijdend bewijs hiervoor.  Ik heb het bij de N/A's al diverse malen gedaan handbak en automaat gewisseld zonder enig probleem, zowel links als rechts.