Waarom zou ik niet naar de Randstad verhuizen?

Gestart door Walter, 14-12-2010 11:14:25

Vorige topic - Volgende topic

UserID6342

Citaat van: elianmars op 14-12-2010 19:48:02
Omdat Gouda er ligt  :eusa_wall: :eusa_wall:

Ik zou best wel ergens anders willen wonen. Had ik voor het geld, wat ons huis nu gekost heeft, een grote boerderij met een lap grond gehad  ::)
Dat geld denk ik voor half Nederland die een huis in eigendom hebben in bijv. een stad.....  Ik heb ook wel eens zitten kijken naar een hut in Duitsland, is hier maar een paar km verderop en zeker mooie woningen voor veel minder geld te verkrijgen met nog een stukkie grond eromheen.  Tis maar 1 nadeel.....

Ludo

Citaat van: HEteE op 14-12-2010 20:48:15
beheers de taal(talen?) niet  :'(

Ach, 75% praat toch al Arabisch.  ;D

Joeri

Travel is the only thing you buy that makes you richer.

Spin!

Heet niet voor niets randstad. Op de kaart staat al aangegeven tot waar het water komt als ze de dijkjes doorprikken. Nu maar hopen dat het waarschuwingsysteem faalt, want anders zitten ze allemaal hier...

Ik kan eigenlijk niks positiefs verzinnen over de randstad...laten zinken die zooi ;D

www.vm-parts.nl

KUKO (Rob)

T is alleen jammer dat wij hier veel economische vluchtelingen krijgen uit t noorden en oosten van ons land omdat daar blijkbaar geen of weinig werk is , als die weg zouden blijven is t best te doen hier . ;)

Reitse

Citaat van: KUKO (Rob) op 15-12-2010 02:01:47
T is alleen jammer dat wij hier veel economische vluchtelingen krijgen uit t noorden en oosten van ons land omdat daar blijkbaar geen of weinig werk is , als die weg zouden blijven is t best te doen hier . ;)
Dat kan heel gemakkelijk opgelost door het werk naar de rest van Nederland te verhuizen ;)

BBS

Ik heb liever geen werk dan dat ik voor het werk naar de randstad moet verhuizen  :eusa_whistle:

Laat dat nu ook net aan de hand zijn... ::)

Volvoloos....

Walter

@ Hans Duiven: de Randstad is meer dan alleen de Mathenesserstraat te Rotterdam

Mooie reacties dit, heerlijk.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

EdenAli

Omdat ik nu een huis heb met 726m2 eigen grond plus eigen oprit met garage en vrij uitzicht aan de achterkant.
en dat onder de 180000 euro.
Zie dat daar maar eens te vinden voor dat geld :evil:

Kingfisher

Citaat van: VolvoMafia op 15-12-2010 08:42:29

En jij woont in............?

;D

Jack v

Citaat van: BBS op 15-12-2010 08:26:21
Ik heb liever geen werk dan dat ik voor het werk naar de randstad moet verhuizen  :eusa_whistle:

Laat dat nu ook net aan de hand zijn... ::)

mee eens
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Walter

Citaat van: Kingfisher op 15-12-2010 10:58:36
Citaat van: VolvoMafia op 15-12-2010 08:42:29

En jij woont in............?

;D

een eengezinswoning

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT

Omdat je daar continu vast staat, ook als het eens sneeuwt  :evil:

;D

StefanCJ

Citaat van: )()()sT op 17-12-2010 14:09:02
Omdat je daar continu vast staat, ook als het eens sneeuwt  :evil:

;D

:'(

Dat is inderdaad wel zo`n beetje het enige nadeel van de randstad, altijd die kl*te-files. Echt altijd en eeuwig druk op de wegen hier.

Misha

Mwah..

Zijn best aardige plekjes in de randstad hoor, alles is wat dichterbij dus OV en fiets zijn goede alternatieven, er is meer werk zodat je wat vaker en makkelijker kan wisselen en toch in de buurt kan blijven wonen.

Nadeel is wel dat alles er duurder lijkt te zijn, en van de huizen is dat zeker.

Toch zou ik er niet snel meer gaan wonen, mijn volgende stap wordt toch bij onze Oosterburen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het