Ik zoek...

Gestart door MVeldhuis, 15-12-2010 22:27:37

Vorige topic - Volgende topic

MVeldhuis

Heren,

Toen ik in 2004 ontslag nam bij de Volvodealer kreeg ik een mooi R horloge kado. Nu ben ik sindsdien 36 keer verhuist en is dat ding kwijt geraakt. Nu vind ik dit wel erg jammer aangezien het een mooi ding was.

Ik wil hem nu dus kopen alleen is hij bij de dealers nergens meer te krijgen, een tijdje terug heb ik nog een website gevonden die hem had maar die kan ik nu dus ook niet meer vinden.
Heeft iemand enig idee of en waar dit horloge nog te krijgen is?

Het gaat om een metalen horloge met blauwe wijzerplaat met de R. Artikelnr van dit horloge was destijds VFL1100.

Alvast bedankt voor de eventuele hulp.

antraciet

elianmars

antraciet

En zo zijn er nog een paar. FF googelen

MVeldhuis

Ik had me al suf gezocht op Google, maar dat daar niet mijn talent ligt dat was me al langer bekend.
Hartstikke bedankt voor de hulp, heb hem besteld bij die Oak Park website, nu hopen dat ie ook nog daadwerkelijk aan gaat komen :P

UserID6342

Altijd leuk de Volvo klokjes, heb zelf de 1364, ben er erg blij en voorzichtig mee.

elianmars

Citaat van: MVeldhuis op 15-12-2010 22:42:37
Ik had me al suf gezocht op Google, maar dat daar niet mijn talent ligt dat was me al langer bekend.
Hartstikke bedankt voor de hulp, heb hem besteld bij die Oak Park website, nu hopen dat ie ook nog daadwerkelijk aan gaat komen :P

Wat ben je nou aan verzendkosten kwijt?

MVeldhuis

MVeldhuis

Ik kan dus even verder op zoek, kreeg net een email dat die Oak Park lui hem niet meer kunnen leveren.
Iemand nog andere suggesties?

antraciet

UserID6342

MVeldhuis

Citaat van: Dirk342 op 16-12-2010 21:21:26
http://www.evolvestore.co.uk/index.cfm?fa=shop

Staat tie hier niet tussen ?

Ghehe, 72 pagina's producten, ik zal morgen even zoeken. :P

mevita

Als je goed bent in auto,s raden kun je hier een volvo horloge winnen  ;)
http://www.telegraaf.nl/autovisie/8499398/__Een_Volvo_horloge_om_je_pols___.html?sn=autovisie_nieuws

gr mevita

elianmars

Hier staat er eentje op eBay: KLIK

MVeldhuis

Ebay veiling is helaas afgelopen, en tot nu toe nog geen website gevonden die ze nieuw aanbied, volgens mij worden ze niet meer gemaakt.