cr-906 en sc-800

Gestart door Biesbosch, 18-12-2010 17:35:33

Vorige topic - Volgende topic

Biesbosch

In onze 850 zit nog steeds de originele CR-906 met 6 CD wisselaar. De CD wisselaar geeft ERROR op het scherm en als ik in de achterbak kijk knippert er alleen af en toe een lampje en hij gooit de cassette er niet uit.
Nu is de radio ook niet helemaal zuiver meer, in de speakers van het linkerkanaal hoor je vooral krassen behalve als de radio heel hard staat, dan doen links en rechts hetzelfde.

Van een neef een oude SC-800 gekregen met code, tof, want dan hebben we weer normaal geluid, maar hij doet het niet.
Radio aangesloten, aan gezet, je hoort aan de speakers, dat hij verbonden is (1 x) soort van static maar hij vraagt niet om de code.
Nu dacht ik, misschien display kapot en toch de code ingegeven, maar dat was misschien te simpel haha.

1) Is er wat te doen aan het slechte linkerkanaal van de CR-906?
2) CD wisselaar?? Heeft dit weleens kuren?
3) Anybody about the SC-800?

Thanks!

Life is a lesson... You'll learn it when your through

thuur

1) Kan zijn dat er een stekkertje loshangt aan de speaker of dat de speaker zelf kapot is.

2) Zekering ca. 15 minuten eruit laten, dan weer erin stoppen. Zit bij de wisselaar.

3) Controleer de zekeringen, radio's moeten altijd van 2 "bronnen" stroom krijgen.

Gr 8)

Biesbosch

Thanks, ga ik controleren, dat draadje kom ik wel uit, maar waar zitten de zekeringen van de CD speler en de SC 800?

De CD speler heb ik overigens nog niet helemaal uit elkaar gehad, maar van de SC 800 heb ik achter en bovenpaneel als afgehad en de print aan de achterzijde uitgenomen en daar kon ik geen zekeringen ontwaren.

Zijn dit overigens zekeringen als in de CR 906 en het zekeringkastje of moet ik naar een glaszekering oid zoeken?

thuur

CD-speler: zie 2)

Radiozekeringen zitten bij de rest van de autozekeringen.

Gr 8)

Biesbosch

Om de speakerdraad te inspecteren was het vandaag echt te koud, dit doe ik wel als het niet meer vriest of als ik ergens binnen kan staan.

Zekering van de CD wisselaar kan ik niet vinden of ik moet hem uit elkaar gaan halen.

Betreft de SC 800, de CR 906 speelt, als ik de SC 800 aansluit alleen de blop in de speakers, niet erg hard overigens en verder niets. CR 906 terug en deze speelt weer, dus ligt volgens mij niet aan de auto, maar is er iets met de SC 800 mis, Hoogovens?