lampen in meters

Gestart door wepster, 18-12-2010 23:23:37

Vorige topic - Volgende topic

wepster

nou na veel gedonder en passen en meten zitten ze der eindelijk in dan :eusa_drool:

nu nog even de kleur goed instellen en de termostaat in het blok zien te krijgen op een nette manier zodat de temp meter ook werkt .

Jack v

netjes Wibo :eusa_clap: :eusa_clap:, en zijn ze nu goed afleesbaar? Heb je de link gezien van gisteren dat is een temp. ring die komt tussen het oliefilter.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

wepster

Citaat van: Jack v op 02-01-2011 11:10:09
netjes Wibo :eusa_clap: :eusa_clap:, en zijn ze nu goed afleesbaar? Heb je de link gezien van gisteren dat is een temp. ring die komt tussen het oliefilter.

had hem gezien jack maar denk niet dat die ring gaat passen daar de filter ingebouwd zit bij het carterpannetje ;D
en lees er trouwens veel slechte verhalen over met betrekking tot lekken dus toch maar een oude karterplug regelen en daar een passend gat in maken om hem netjes in het carter te draaien  ;)

Jack v

Er zijn volgens mij ook druksensors met een dubbele aansluiting die druk en temp doorgeven.

francois

ziet er goed uit wiebo petje af  ;D ;D

let even op je onderafdichting zit volgens mij los

grfr

UserID6342

Is weer netjes Wieb, maar zit je bovendek aan de rechtse kant nu niet goed thv de meters ?

Jack v

http://www.autostyle.nl/productfind.aspx?make=&model=&indexno=228&searchfor=&latest=False&universal=False&indexdesc=Performance+instruments
kom toch weer op het zelfde Wibo onderaan de pagina staat een adapter voor de tem en druk zender volgens mij past dat wel heeft dezelfde dia als het filter als je het zo bekijkt.

wepster

dit is hem geworden ;D

http://www.alibaba.com/product-gs/203269536/Water_Temperature_Switch_FOR_RENAULT_PEUGEOT.html

hij zit al in de carterpan morgen even aansluiten en dan mot het werken  :angel:

mevita

Citaat van: wepster op 06-01-2011 00:38:47
dit is hem geworden ;D

http://www.alibaba.com/product-gs/203269536/Water_Temperature_Switch_FOR_RENAULT_PEUGEOT.html

hij zit al in de carterpan morgen even aansluiten en dan mot het werken  :angel:

wat heb je dan met die andere 199 stuks gedaan ::)
minimumorder daar 200stuks ;D

wepster

heb hem ook niet daar besteld maar bij een van mijn leveranciers die ze gewoon op de plank heeft liggen en dat voor 8 euri ;D

StefanCJ

mevita

Wibo, het ziet er echt gaaf uit op die plaats, ik vind het eigenlijk zo mooier als op zo,n stijl :eusa_clap:
gr mevita

)()()sT

Worden ze nu gekoeld door de kachelbuis die erachter zit? ;D

wepster

Citaat van: )()()sT op 06-01-2011 08:47:12
Worden ze nu gekoeld door de kachelbuis die erachter zit? ;D

nee joost op gewarmt zodat ze niet bevriezen :D

jopie850

mooi geworden Wiepke

moet snel eens langs komen om te bewonderen

groetjes Jopie