(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Citaat van: elmarconi op 05-11-2012 22:08:02
Citaat van: The Demon op 05-11-2012 22:03:42
Hij staat on-line!

Kijk op www.radio850.nl onder het kopje Tiago's Collumn, daar kan je hem downloaden.

Reacties zijn welkom, zowel hier als op radio850@kpnmail.nl

Column ipv collumn (http://nl.wikipedia.org/wiki/Columnist)

Sorry, ik ben ook maar een mens (geloof ik) ga het gelijk veranderen.

Groet,
The Demon.

elmarconi

Is niet vervelend bedoeld, maar een puntje op de i.
Ben nu lekker aan het luisteren. Linker menu nog ;-)
--
Autogas Inside . . .

The Demon

Broabander

Citaat van: The Demon op 05-11-2012 21:11:27
Het is onze grote forumvriend Tiago! Wie anders kan er zo'n column maken?  ;D

Er moet nog wat geschaafd worden aan de geluidskwaliteit, maar dat komt wel goed.

Groet,
The Demon.

Ik had al zo'n vermoeden, wie anders heeft zo een taalschat met sophisticated woorden :P
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

The Demon

Voor diegene die het gemist hebben word de column van Tiago morgen na het nieuws van 19:00 uur herhaald.

Natuurlijk gaan we om 20:00 uur weer De Kelder Van De Hits in om de beste hits uit de jaren '70, '80 en '90 te draaien!

Meer info op: www.radio850.nl

Groet,
The Demon.

The Demon

Ja jullie zitten er alweer op te wachten  ;D

Na het nieuws van 20:00 uur en een plaatje om in de stemming te komen is er weer een nieuwe column van Tiago uit het zonnige zuiden van Europa  :eusa_dance:

De titel van deze column is: Als een speer!!!

Veel luistergenot!

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

P.S. Uiteraard is de column vanaf 21:00 uur te downloaden op de site, kijk onder het kopje Tiago's Column.

The Demon

Morgen (vrijdag 16-11-2012) om 19:05 uur kunnen we weer genieten van een nieuwe column van Tiago!  :eusa_dance:
Vanaf 20:00 uur zal hij dan te downloaden zijn op de site.

De Titel is: Prostaat.

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

Het zal de vaste luisteraars al opgevallen zijn dat er soms geluiden uit de videoclips van nummers te horen zijn.
Dit heeft te maken met een uitbreiding van de software die we gebruiken.

Omdat we op evenementen de sfeer willen verhogen met het vertonen van videoclips zijn we nu intern ermee
aan het testen, dit kan er dus toe leiden dat jullie de intro's van de clips horen.

We gaan er komende week aan werken om die ongemakken te ondervangen en tot een minimum te beperken.

Op voorhand onze excuses en we hopen op jullie begrip.

Groet,
The Demon.

Robert855

Hallo Radio 850, ik ben blij dat ik niet met deze bagger hoef te rijden, ik zit toevallig te luisteren vanavond, 18-11-2012 om 23.36 uur, en wat ik hoor is niet te best. als ik dit in mij auto hoor gaat de radio zo het raam uit!! ik geloof dat roffelaars redelijk geschoolde wat eenvoudiger type's zijn die van eenvoudige down to earth muziek houden. ik kan je daarom classic rock en old school aanbevelen.

elmarconi

Citaat van: Robert855 op 18-11-2012 23:41:04
Hallo Radio 850, ik ben blij dat ik niet met deze bagger hoef te rijden, ik zit toevallig te luisteren vanavond, 18-11-2012 om 23.36 uur, en wat ik hoor is niet te best. als ik dit in mij auto hoor gaat de radio zo het raam uit!! ik geloof dat roffelaars redelijk geschoolde wat eenvoudiger type's zijn die van eenvoudige down to earth muziek houden. ik kan je daarom classic rock en old school aanbevelen.

http://www.youtube.com/watch?v=AzOpcssUAjI&feature=youtu.be&t=46s
--
Autogas Inside . . .

The Demon

Citaat van: Robert855 op 18-11-2012 23:41:04
Dat is jouw mening, daar heb je recht op maar om nu gelijk te gaan bepalen wat andere mensen leuk, lekker of mooi vinden om naar te luisteren gaat toch een tikkie te ver.

De muziekbibliotheek word steeds aangevuld aan de hand van verzoekjes en dus de platen die de luisteraars willen horen, veelal zijn dat platen die de "grote" stations niet draaien omdat het niet in hun format past.
Natuurlijk blijf ik bij met de hedendaagse muziek maar die krijgt geen voorrang in de playlist ten opzichte van muziek uit de jaren '70, '80 of '90.

Ik mag met gepaste trots melden dat er elke week vele positieve mailtjes binnenkomen van over de hele wereld en dat zijn niet alleen maar "Roffelaars" maar ook geƫmigreerde Nederlanders die in heel andere merken rijden of zelfs niets met auto's hebben.

Vind je Radio 850 niks? Prima! Niemand verplicht je om te luisteren.

Groet,
The Demon. (Die dit toch even kwijt wilde.)

Galactica

Nou, op dit moment Joe Cocker.
Heerlijk! :eusa_clap:

Broabander

Niks van aantrekken Walter! Smaken verschillen gelukkig, als iemand dan meent zo'n zuurpruimenreactie te moeten geven, lekker laten gaan :)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

UserID6342

+ 1 !.  Of te wel; laat 'm de schijt krijgen en ga vooral lekker door ;D

Henk855

Dat er personen zijn die niet van deze muziek houden OK, maar de reactie van Robert855 slaat werkelijk nergens op.

Robert855 wat is dan volgens jou wel goede muziek, noem eens wat?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com