(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Ik trek me er ook verder niets van aan jongens ik luister naar Barry Stevens "Voorralllll Doorrrgaannnnn!!!!!"  ;D

Groet,
The Demon.

Robert855

Sorry, mijn reactie was misschien wat bot, maar ik had  er gewoon iets anders van verwacht. daarbij komt dat het ook maar een moment opname is voor mezelf en ik op dat moment niet erg vrolijk werd van de muziek die mij ten gehore kwam.

ik zal mijzelf eens verbeteren en ga vanavond nogmaals luisteren, en nu gewoon een uur.

Sorry Demon, ik ben af en toe iets te voorbarig.

The Demon

Het is je vergeven, luister vanavond tussen 20:00 een 22:oo uur lekker naar De Kelder Van De Hits.

Groet,
The Demon.

Henk855

Citaat van: The Demon op 21-11-2012 17:02:22
Het is je vergeven, luister vanavond tussen 20:00 een 22:oo uur lekker naar De Kelder Van De Hits.

Groet,
The Demon.

Ga ik ook weer doen en vergeet Pink Floyd niet Walter, hoewel Roger Waters ook prima is ;D

Voor de liefhebbers het duurt nog even maar Roger Waters komt weer naar Nederland met The Wall tour. Ik ben er zeker bij :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

http://www.ticketsnederland.nl/Roger-Waters---The-Wall-kaarten-8-september-2013-ArenA-Amsterdam-p-17413.html?gclid=CNTWm6bD4LMCFQNd3godDjAAng
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Robert855

The Demon

@Henk855: Wie is Roger Waters en wie is Pink Floyd? Moet ik die kennen?  ;D :P ;D :evil:

Groet,
The Demon.

de geneRaal

je heb al 4 stemmen met '' Fantaasties''    ;D
Blackstone under construction

The Demon

Vanavond om 20:00 uur na de eerste plaat weer een nieuwe column van Tiago!  :eusa_dance:

Groet,
The Demon.

The Demon

Vanavond om 20:00 uur ben ik er weer met de beste hits uit de jaren '70, '80 en '90 uit De Kelder Van De Hits!

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

StefanCJ

Jaja, we luisteren weer mee straks.

GeertM2

vandaag voor het eerst geluisterd, vond het leuk! :)

The Demon

Kijk daar doen we het voor  ;D
Dank!

Groet,
The Demon.

The Demon

Morgen gaat om 18:00 uur de "Foute" Oudejaarsavond van 2011 in zijn geheel in de herhaling.

Tevens zijn dat de laatste uren dat je jouw favoriete 11 uit de lijst van 2012 kan mailen naar radio850@kpnmail.nl
De lijst vind je op www.radio850.nl

Vanaf 1 december begint het tellen van de stemmen en dan het samenstellen van de lijst die op 31 december in een feest veranderd.

Groet,
The Demon.

The Demon

Ondanks dat het pakjesavond is gaat De Kelder Van De Hits gewoon open.
We gaan lekker muzikale cadeautjes uitpakken.
Natuurlijk besteden we aandacht aan de Sint maar op geheel eigen wijze.

Na 22:00 uur gaat de nieuwe column van Tiago de lucht in gevolgd door een oude sinterklaasuitzending van het programma N.A.R. uit de jaren '70.

Alle reden dus om Radio 850 aan te zetten!

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

Om 22:05 uur is het weer tijd voor Tiago's nieuwe column!

Vanaf 24:00 is hij ook te downloaden via www.radio850.nl

Groet,
The Demon.