(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Vanavond om 20:30 uur komt hij weer een keer voorbij op Radio 850, Tiago met zijn column.

Groet,
The Demon.

Domaso

Citaat van: The Demon op 17-04-2013 18:01:13
Ondanks het interview van het aanstaande koningspaar gat De Kelder Van De Hits weer open om 20:00 uur.

Groet,
The Demon.

Pffft, moeilijke keuze....

NOT!  ;)
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

The Demon

Het ligt in de verwachting dat Máxima en Willem Alexander ook luisteren aangezien het intervieuw eerder is opgnomen.  ;D ;)

Groet,
The Demon.

The Demon

We hebben bij Radio 850 een triest bericht gekregen.

Onze vaste luisteraar en bitterballen leverancier, Herman is afgelopen zondagavond laat opgenomen in het ziekenhuis met hartklachten.
Vorige week woensdag was hij nog gezellig in De Kelder Van De Hits met lekkere bitterballen.
Ondertussen zijn er gelukkig weer positieve berichten te melden, hij is van de hartbewaking af en ligt op zaal.
Hij heeft tegen een infarct aan gezeten maar er is geen schade aan zijn hart.

Wil je hem beterschap wensen kan je een mailtje sturen naar radio850@kpnmail.nl deze zullen dan "gebundeld" naar hem toe gestuurd worden.

Natuurlijk zal ik er morgen in De Kelder Van De Hits tussen 20:00 en 22:00 uur nog even op terugkomen en als het even kan en mag proberen we hem in de uitzending te bellen.

Groet,
The Demon.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

BBS

Euhmm ik zou toch bijna zeker weten dat ik een bericht geplaatst had. :eusa_think:

Maar goed, het lijkt mij dus wel leuk dat als de kelder gedurende 3 uur per week open zou gaan. :eusa_dance:
't is toch altijd gezellig zo op de radio...

Wie is voor?

1. Koen,
2. BBS
3. Jennie
4.
Volvoloos....

cornelis-b

Ik heb vanavond ook een tijdje geluisterd en het was leuk dus van mij mag het langer duren. Heerlijk al die oude hits / nummers
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

The Demon

Vanavond gaan we weer los in de Kelder Van De Hits om 20:00 uur.

De komende uitzendingen van De Kelder Van De Hits staan in het teken van het Nederlandstalige lied!

Natuurlijk richten we ons op de jaren '70 , '80 en '90.

Vanavond zijn de jaren '70 aan de beurt.
22 Mei nemen we de jaren '80 onder de loep.
29 Mei spitten we de jaren '90 door.

Houd pen en papier bij de hand om jouw favoriete top 3 van elk decennium samen te stellen want op 5 Juni draaien we dan de door jullie gekozen beste Nederlandstalige hits uit de jaren '70, '80 en '90 in een 3 uur durende Kelder Van De Hits Special!

Mail jouw lijstje voor 1 juni naar radio850@kpnmail.nl en maak kans op een leuke verrassing van Radio 850!

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

Jans Duiven

The Demon

De komende uitzendingen van De Kelder Van De Hits zouden in het teken staan van het Nederlandstalige lied.
En afgelopen woensdag hebben we dus ook aandacht besteed aan de jaren '70.
Een overvloed van mail met reacties hierop heeft ons doen besluiten dit volgende week niet meer te doen en de nederlandstalige Kelder Van De Hits te verplaatsen naar de vrijdag.

Er zijn veel luisteraars die graag gewoon hun verzoekjes uit de jaren '70, '80 en '90 op de woensdag tussen 20:00 en 22:00 uur willen horen.

Het gaat er dus als volgt uitzien:

De jaren '70 waren afgelopen woensdag aan de beurt, deze uitzending kan je terug luisteren op www.radio850.nl onder het knopje De Kelder Van De Hits.

Vrijdag 24 Mei nemen we de jaren '80 onder de loep.

Vrijdag 31 Mei spitten we de jaren '90 door.

Natuurlijk gewoon tussen 20:00 en 22:00 uur!

Houd pen en papier bij de hand om jouw favoriete top 3 van elk decennium samen te stellen want op vrijdag 7 Juni draaien we dan de door jullie gekozen beste Nederlandstalige hits uit de jaren '70, '80 en '90 in een 3 uur durende Kelder Van De Hits Special!

Mail jouw lijstje voor 3 juni naar radio850@kpnmail.nl en maak kans op een leuke verrassing van Radio 850!

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

Wat zijn we toch blij met onze streamhost..................NOT!!!  :eusa_naughty:

Hebben ze de hele zooi gereset ergens vandaag zonder dat even te melden  >:(
Gevolg.......we zijn een onbekende tijd Off-Line geweest.

Het goede nieuws is dat er een nieuwe Flashplayer aankomt die het ook op Android, Apple systemen doet, zodra deze werkt schakelen wij over, tot die tijd doen we even een stapje terug met de ouderwetse Flahplayer en de Windows Mediaplayer.

In ieder geval kunnen we straks weer los in De Kelder Van De Hits.
Verzoekjes, op- of aanmerkingen, moppen of andere narigheid kan je mailen naar radio850@kpnmail.nl of je roept het op de "Shout".

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Demon

Nog 10 minuten en dan gaan we weer los met de beste nederlandstalige hits uit de jaren 80.

Meer info staat hier: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,46274.msg1381206.html#msg1381206

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

The Volvoboy

Citaat van: The Demon op 29-05-2013 19:51:27
Met wat hindernissen aan deze kant gaat De Kelder Van De Hits zo meteen weer open op Radio 850.

(Ik was de sleutel kwijt  :eusa_shifty:)

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl

;D ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

The Demon

Vanavond om 20:00 uur gaan we weer lekker feesten met de beste Nederlandstalige hits uit de jaren '90!

Ik heb er zin in.

Groet,
The Demon.

www.radio850.nl