(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Ik kwam er zojuist achter dat er een kleine fout in de instellingen van de software zat waardoor Radio 850 voor onbekende tijd off-line is geweest.
Het probleem is inmiddels opgelost en we zijn weer 24 uur per dag, 7 dagen per week te beluisteren met de beste hits allertijden, en natuurlijk elke woensdag tussen 20:00 en 22:00 uur De Kelder Van De Hits LIVE met ondergetekende als gastheer.

Excuses voor het ongemak en veel plezier met de beste hits allertijden op Radio 850.

Groet,
The Demon.

antraciet

Citaat van: The Demon op 21-04-2012 23:24:49
Ik kwam er zojuist achter dat er een kleine fout in de instellingen van de software zat waardoor Radio 850 voor onbekende tijd off-line is geweest.
Het probleem is inmiddels opgelost en we zijn weer 24 uur per dag, 7 dagen per week te beluisteren met de beste hits allertijden, en natuurlijk elke woensdag tussen 20:00 en 22:00 uur De Kelder Van De Hits LIVE met ondergetekende als gastheer.

Excuses voor het ongemak en veel plezier met de beste hits allertijden op Radio 850.

Groet,
The Demon.
Stukje bal of witte vlek?  :evil: ;D ;)

The Demon

Nee, geen van beide gelukkig  ;D

Het was een kromme Volt, draadje weer rechtgelegd en gaan met die muziek!  ;D

Groet,
The Demon.

Jack v

Citaat van: The Demon op 21-04-2012 23:41:25

Het was een kromme Volt, draadje weer rechtgelegd en gaan met die muziek!  ;D

Groet,
The Demon.
hmm volgens mij had je dat Palmpje niet moeten hebben. :eusa_think:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Juist daardoor zag ik dat er een Volt krom was en niet door het bochtje in het draadje kon  :P

Groet,
The Demon.

Jack v

The Demon

BBS

Citaat van: The Demon op 27-04-2012 19:56:48
Ja! Want jij moet in bad  :evil:

Groet,
The Demon.

Idd. Ik ruik 'em hier! ;D :eusa_whistle:

Oh nee, da's wat anders... ;D
Volvoloos....

Jack v

denk ma niet dat ik ga luisteren, je staat gereserveerd voor de woensdagavond en niet vrijdag. :eusa_naughty:

The Demon

Ik denk niet dat jij gaat luisteren...........dat weet ik zeker  ;D anders krijg je p*kstraf van Jo  :evil:

Groet,
The Demon.

The Demon

Citaat van: BBS op 27-04-2012 19:57:58
Citaat van: The Demon op 27-04-2012 19:56:48
Ja! Want jij moet in bad  :evil:

Groet,
The Demon.

Idd. Ik ruik 'em hier! ;D :eusa_whistle:

Oh nee, da's wat anders... ;D
Moet jij ook al in bad?? :o

Groet,
The Demon.

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

henry classic v70

Citaat van: The Demon op 27-04-2012 20:18:32
Gelukkig is het geen geurradio  :P

Groet,
The Demon.

hahaha, moet ineens denken aan Jacobse en van Es met de scheet van de week
http://www.youtube.com/watch?v=cIrJc2vne6A
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

The Demon

Ja, jullie lezen het goed!
Na bijna anderhalf jaar gebruik maken van de vrije Etherpiraten.com jingles komt het eerste Radio 850 jingle pakket eraan.  :eusa_dance:

Een jingle maken kost veel (studio)tijd en dus geld, zelf maken is een optie maar om een heel pakket te maken dat klinkt als een geheel en dus herkenbaar is, is in je uppie niet te doen.
Ik heb nu een productie bedrijfje gevonden dat elk jaar een standaard pakket aanbied tegen een redelijke/betaalbare prijs.
Omdat Radio 850 geen sponsor/reclame inkomsten heeft moest ik er even voor sparen maar het eerste eigen pakket is nu dus echt in productie.

Ik kan niet wachten tot het klaar is maar ik ben soms wat ongeduldig  ::)
Laat ik het zo zeggen:"Als het klaar is gaat het in een speciale uitzending in premiere"!
Dat betekent dus "ritueel" afscheid nemen van de Etherpiraten.com jingles en het officieel in gebruik nemen van de Radio 850 jingles.

Via de website, www.everyoneweb.com/radio850, en deze weg houd ik jullie op de hoogte over de tijd en plaats van die premiere.

Groet,
The Demon.