(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

Martin-R

The Demon

Je weekend goed beginnen?  :eusa_think:

Luister dan tussen 20:00 en 22:00 naar de Foute Vrijdagavond Show op Radio 850.  :eusa_dance:

2 uur lang alleen maar Foute Hits uit je speakers! :eusa_dance:

www.radio850.nl
www.facebook.com/radio850

The Demon

Luister je vanavond ook weer mee?
De Kelder Van De Hits gaat weer open om 20:00, je kan via de "Shout" je favoriete plaat rechtstreeks aanvragen.

www.radio850.nl

The Demon

Er zijn de hele dag al wat problemen met de stream in de vorm van het regelmatig wegvallen.
Dit probleem ligt bij de host van onze stream. Er wordt hard gewerkt aan de oplossing.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

The Demon

De problemen zijn opgelost,  :eusa_dance: het kan zijn dat je de luisterpagina even moet verversen maar dan kan je gewoon weer ongestoord genieten van de beste hits allertijden.  :eusa_clap:

Laat even via radio850@kpnmail.nl weten hoe het gaat.

The Demon

Vanavond gaan we tussen 20:00 en 22:00 weer De Kelder Van De Hits in.
Heb je een verzoekje of wil je gewoon iets zeggen of vragen, mail dat dan naar radio850@kpnmail.nl of roep het tijdens de uitzending op de "Shout".

www.radio850.nl

The Demon

Het is vrijdag de 13de en laat dat nou ook nog eens de 2de vrijdag van de maand zijn.  ;D :eusa_dance:
Dat betekent dus weer een nieuwe aflevering van De Foute Vrijdagavond Show!
2 uur lang alleen maar foute hits!
Dus je lampen op knipper de discobol aan het plafond en de speakers op 10 tussen 20:00 en 22:00!

www.radio850.nl

The Demon

Radio 850 is nu ook (weer) te beluisteren via www.tunein.com.  :eusa_dance:

The Demon

Vanavond kan je weer je favoriete plaatjes aanvragen via radio850@kpnmail.nl of op de "Shout"
tijdens de LIVE uitzending van De Kelder Van De Hits!
De Kelder gaat om 20:00 uur open na The Middle Of The Road Show van Hans de Knegt.

www.radio850.nl

UserID25761

The Demon

Voor jou draai ik geen plaatjes meer, jij vindt mij een eng mannetje  :P ;D :evil:

UserID25761

Citaat van: The Demon op 18-02-2015 18:41:55
Voor jou draai ik geen plaatjes meer, jij vindt mij een eng mannetje  :P ;D :evil:

Pffft en humorloos dus  :P

The Demon

Pas op hoor! Straks wordt ik boos  >:( (of doe alsof  ;D)

The Demon

Ondanks drukke bezigheden doen we het lekker toch.
Om 20:00 gaat de Kelder Van De Hits gewoon weer open en kunnen jullie je verzoekjes doen via de "Shout" of de mail; radio850@kpnmail.nl.

www.radio850.nl

The Demon

Elke zaterdag tussen 12:00 en 15:00 neemt Peter Vos je weer mee terug in de tijd met De Nationale Zaterdagmiddag Gebeurtenis!

Deze keer gaat hij terug naar 18 maart 1973!

Hier is vast het gedrukte exemplaar van die Top 40!

Edit: Typ-vautje.