Lelystad 2004

Gestart door Johann, 05-04-2004 09:57:28

Vorige topic - Volgende topic

ruud

Jammer dat jullie het punt van Ludo niet willen snappen.
Hij vraagt zich aan gort voor copy voor in de Roffel, en niemand reageert er op (met copy) en dan lees je doodleuk een volledig ervaringsverslag in drie episodes op het forum.

Kijk en dat jullie dan gaan vertellen dat hij dat best in de Roffel 'mag' plaatsen en dat de Roffel moet blijven en dat de Roffel als naslagwerk wordt gebruikt en dat iemand zich al een hoedje schrikt omdat hij als kersvers lid 'wellicht' nooit een Roffel zal ontvangen, zijn allemaal argumenten waarmee jullie Ludo's punt doodleuk proberen te ontspringen.

Ik vraag me ook in alle ernst af of de Roffel een 'clubblad' moet worden waarin wat willekeurig bij elkaar geraapte opmerkingen, verhaaltjes en weet ik wat al niet meer moet worden, gehaald uit het forum en alle andere internet- 'puplicaties' danwel de schrijvende pers.

Voor mij zou de Roffel dan minder waarde krijgen om te lezen, te bewaren, te ontvangen of ervoor te betalen.

Johann ik vind je stukje proza super! Ik weet dat Ludo bedoeld, stuur het eens ongepubliseert naar de Roffel redactie, hebben die ook nog eens wat echt nieuws waardoor de Roffel zijn waarde dubbel en dik waard is/blijft

Groeten
Ruud Schols
ex Roffel redactielid (en starter van jullie zo geliefde clubblad, de Roffel)

Johann

Ruud,

Ik begrijp Ludo volledig.
Ik ben ook aan 't kijken of er eventueel nog meer voer voor de roffel van mijn kant kan komen.
Mijn blikveld is wel volledig beperkt tot de T5.. ;)
Dit artikel was nu eenmaal al geplaats, gewoon omdat ik het even wou delen.
Daarom zie ik nog geen reden om dit niet over te nemen voor de roffel.

Tijdens de ledenvergadering is het ook aan de orde geweest. Er is toen ook al de opmerking geplaatst dat de nieuwe site het juiste medium is om berichten als deze naar buiten te brengen.
Er zou eigenlijk een mededelingen knop moeten komen...

De club, het forum. Officieel hebben ze niets met elkaar van doen. Van die kant zie ik de verwarring niet.
De eerdere opmerking sluit ik mij dan ook bij aan, de roffel bereikt ook andere klanten.

Reitse

Ruud,

Ik snap het punt van Ludo best. Maar waar je snel tegenaan loopt is dat niet iedereen de (bewust of onbewust) vaardig genoeg is om een prachtig stuk te schrijven met bloemrijk taalgebruik en soepel lopende volzinnen.
Dat jij daar niet heel veel moeite mee hebt is in het verleden tot groot vertier van een hoop leden bewezen.
Ik merk zelf dat ik graag (snel) reactie krijg op wat ik schrijf. Tot op heden heb ik over al mijn Roffelschrijfsels (redactieleden uitgezonderd) 1 reactie mogen ontvangen.
Ik kan me dan heel goed voorstellen dat het voor veel mensen veel prettiger is om op dit forum te gaan schrijven dan voor een blad.

denkweb

Als webmaster mag ik graag een stukje tekst met typfouten corrigeren indien nodig, dus voor de minder begaafden onder ons die zich nog schamen om iets in te sturen: mail het maar door en we maken er wat van!

Wat ik zelf jammer vindt is dat veel nieuwe leden een hoge drempel ervaren als het op inzenden aankomt... ik ga eens kijken of de clubsite daar een rol in kan spelen... (kom ik binnenkort op terug!).