versterker

Gestart door Johan12, 20-12-2010 19:37:45

Vorige topic - Volgende topic

heerhugo

Citaat van: daytonawim op 29-09-2011 10:12:00
Citaat van: heerhugo op 29-09-2011 09:14:59
Citaat van: daytonawim op 28-09-2011 22:01:58
Maak eens een paar foto's van die bass speakers in de C70 coupe, ben erg benieuwd.  :eusa_pray: :eusa_pray:

Overigens zit er in die set van de C70 al een enorme bak geluid, een buurman kwam
laatst even buurten met zijn C70  :eusa_drool: :eusa_drool:

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's en hoe de schakel met de knop is gemaakt.

Dat is wel terug te vinden in de wiring diagrams denk ik.

http://www.matthewsvolvosite.com/volvo-wiring-diagrams

Dat snap ik, ben daar zelf toen ook mee bezig geweest. Ik ben erg benieuwd naar hoe ze ingebouwd zitten en of er nog een schot tussen zit zoals in de convertible.

daytonawim

In Vadis of Vida is dat best te vinden lijkt mij

heerhugo

Citaat van: daytonawim op 29-09-2011 14:35:29
In Vadis of Vida is dat best te vinden lijkt mij

Je begrijpt me denk ik verkeerd... Ik weet precies hoe het zit in de convertible want die is in het bezit. Wat ik bedoel is hoe het gemonteerd zit in de coupé.

daytonawim

Duh, dat snap ik  ;D ;D

In Vida/Vadis kun je de installatie van een Coupe gewoon terug vinden, waarschijnlijk ook wel in de electrische schema's maar die zijn wel iets onduidelijk.

heerhugo

Citaat van: daytonawim op 29-09-2011 15:24:35
Duh, dat snap ik  ;D ;D

In Vida/Vadis kun je de installatie van een Coupe gewoon terug vinden, waarschijnlijk ook wel in de electrische schema's maar die zijn wel iets onduidelijk.

Ik die al een aantal jaren geleden bekeken. De elektrische schema's waren mij juist wel duidelijk, ik heb ze al eens eerder gepost hier op het forum. Derhalve zou ik graag wat foto's zien van hoe ze gemonteerd zitten in die coupé.

rifwachter

Heerhugo, die van mij is ook een cabrio, dus ik heb geen foto's van een coupe.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

heerhugo

Citaat van: rifwachter op 29-09-2011 15:54:29
Heerhugo, die van mij is ook een cabrio, dus ik heb geen foto's van een coupe.

Dat begrijp ik. Maar ik dacht juist dat je foto's ging maken van hoe het in die coupé zit;)

rifwachter

Het is opgelost  :eusa_dance:

De instellingen in dat "verborgen" menu was de oplossing, alle instellingen stonden dik in de min.

Er kan nu weer een rugmassage gegeven worden op de achterbank  ;D

Allen bedankt voor de goede tips !

Rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

daytonawim

Sbv

Citaat van: rifwachter op 29-09-2011 20:10:51

De instellingen in dat "verborgen" menu was de oplossing, alle instellingen stonden dik in de min.

Rene
Hi rene,

Mooi dat het opgelost is. Nu weer genieten van de muziek zoals het hoort.

heerhugo

Citaat van: rifwachter op 29-09-2011 20:10:51

Rene

Zou je nog foto's kunnen maken van die subs die in die coupe zitten?
Ik zou je heel dankbaar zijn.