Eindelijk is het zover ...onze eerste V70 Classic

Gestart door LouisXIV, 21-12-2010 20:58:20

Vorige topic - Volgende topic

VELTMAN

Het enige waarom ik dit heb gezegd Dirk is om mensen met minder kennis van de markt bewust te maken van hoe het werkt en niet om hun aankoop te vergallen. Zoals ik ook al gezegd heb is een goed gevoel ook veel waard. Ik wil alleen maar anderen proberen in de toekomst van een goed advies te voorzien. Zit veel te lang in het vak om te weten hoe het werkt. Het is nu eenmaal zo dat zeker bij een merkdealer als Volvo, je veel hogere prijzen betaald als vergelijkbaar in de markt. Het is heel simpel: je betaald mee aan de overhead kosten van zo'n dealer. En het is zeker geen appels met peren vergelijken. Er zijn zeker dezelfde "appels" te vinden voor een strakkere prijs. Maar nogmaals heb er vrede mee en leer en van en veel fijne kilometers :eusa_dance:

Mijn "oude jaar" wordt lekker afgesloten. Toen ik gisteren naar mijn auto liep zag ik dat de buitenspiegel aan de bijrijderskant ingeklapt was. Toen ik erbij stond zag ik wel waarom: voorscherm in elkaar, krassen op de spiegelkap en schaafschade aan de bumper........ >:( Waarschijnlijk iemand vannacht met gladheid tegen de auto aan gegleden en lekker doorrijden...................En bedankt.....Jongens en dames goed uiteinde!! :eusa_dance:

LouisXIV

Citaat van: VELTMAN op 31-12-2010 13:48:35
Het enige waarom ik dit heb gezegd Dirk is om mensen met minder kennis van de markt bewust te maken van hoe het werkt en niet om hun aankoop te vergallen. Zoals ik ook al gezegd heb is een goed gevoel ook veel waard. Ik wil alleen maar anderen proberen in de toekomst van een goed advies te voorzien. Zit veel te lang in het vak om te weten hoe het werkt. Het is nu eenmaal zo dat zeker bij een merkdealer als Volvo, je veel hogere prijzen betaald als vergelijkbaar in de markt. Het is heel simpel: je betaald mee aan de overhead kosten van zo'n dealer. En het is zeker geen appels met peren vergelijken. Er zijn zeker dezelfde "appels" te vinden voor een strakkere prijs. Maar nogmaals heb er vrede mee en leer en van en veel fijne kilometers :eusa_dance:
Ik nodig bij deze alle kenners uit om medio augustus / september 2011 uit te kijken naar een vergelijkbare V70 die ik nu heb maar dan voor een nette prijs.
Deze komt dan in de plaats van mijn Hyundai Excel omdat vrouwlief niet uit de V70 te krijgen is sinds we hem hebben  :eusa_shhh: :) . Dan hebben we er volgend jaar misschien 2  :eusa_dance:

VELTMAN

Ik zou zeggen kijk eens op marktplaats en ja voordat iedereen begint daar staat rotzooi tussen maar ook heel goed spul en daar staan er zeker bij bijvoorbeeld een V70 2.4T aut van 2000 met 230.00km voor  € 6950 vraagprijs een V70 2.4T  van 2000 met 199.000 km voor  € 6950 vr. prijs . Of kijk eens bij Hennes in Nijmegen Daar staat bijvoorbeeld een mooi V70 van 2000l met 192.000 km 2.4T automaat voor  €9950 met wat onderhandelen gaat er wel wat af of een V70 2.5T met slechts 155.000 km van 1997 voor € 7250 die je best voor minder meekrijgt. En ik wil met alle plezier voor je gaan kijken . Toch veel auto's met een marge van zon € 2500 tot € 3500 t.ov. van de door jullie gekochte auto daar kun je veel voor versleutelen.

LouisXIV

Citaat van: VELTMAN op 31-12-2010 15:26:59
Ik zou zeggen kijk eens op marktplaats en ja voordat iedereen begint daar staat rotzooi tussen maar ook heel goed spul en daar staan er zeker bij bijvoorbeeld een V70 2.4T aut van 2000 met 230.00km voor  € 6950 vraagprijs een V70 2.4T  van 2000 met 199.000 km voor  € 6950 vr. prijs . Of kijk eens bij Hennes in Nijmegen Daar staat bijvoorbeeld een mooi V70 van 2000l met 192.000 km 2.4T automaat voor  €9950 met wat onderhandelen gaat er wel wat af of een V70 2.5T met slechts 155.000 km van 1997 voor € 7250 die je best voor minder meekrijgt. En ik wil met alle plezier voor je gaan kijken . Toch veel auto's met een marge van zon € 2500 tot € 3500 t.ov. van de door jullie gekochte auto daar kun je veel voor versleutelen.
Ik neem tegen die tijd wel contact op.

LouisXIV

Zo hier zijn ze dan de eerste zelf gemaakte foto's. Wie weet waar ze gemaakt zijn? Misschien een leuke voor een nieuw topic; "Waar staat deze Roffel?"

http://i55.tinypic.com/r8e5tu.jpg

http://i51.tinypic.com/mmqtt0.jpg

http://i56.tinypic.com/jqm6x1.jpg

http://i52.tinypic.com/f8nc5.jpg

RRRRR_Ramon

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

LouisXIV

antraciet

LouisXIV