Hulp gezocht voor Dream4Kids <nu met NIEUWE FOTO's> LET OP!!!

Gestart door Boeijke, 21-12-2010 22:34:26

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

www.vm-parts.nl

Richard V70

Schiphol is en blijft een drama wat betreft parkeren en communicatie. Jammer dat ik dit toe moet geven, van je eigen werkgever.

Het belangrijkste is dat die jongen een top dag heeft gehad toch?

Boeijke

Van de VIP parking geen foto's. Was ook maar gewoon parkeerplaatsje. En binnen daar was het helaas verboden te fotograferen.

Willem

Hiker

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ik krijg tranen  :'( :'( in m'n ogen van dit verhaal....jammer dat ik er niet bij was. :'(
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

UserID6342

Het was mooi zo, ik/we zijn erg benieuwd naar het vervolg van deze morgen in Zweden, hoe het 'm daar allemaal is vergaan.  Maar het begin van de dag kon natuurlijk niet beter als zo voor Ties.  We stonden na Schiphol nog even met Willem en Marc koffie te drinken bij een tankstation en dan krijg je als volwassen vent toch een brok in je strot als je hoort hoe het manneke e.e.a. tegen Willem heeft zitten te vertellen wat eigenlijk de reden / aanleiding voor deze dag / rit was...

Sem

Citaat van: Freakybaby op 18-01-2011 19:43:39
Cam wel bij me, maar niet uit de auto gehad.. Gelukkig draait die andere mee. (wel veel last van de regen/vocht).
http://www.youtube.com/watch?v=plnYcaZWdZw

Geweldig! Zegt ie nou dat ie 220km/h heeft gereden met de KLPD? Prachtig! Goed bezig mannen...  petje af.  :eusa_clap:

p.s. ben jij je versnellingsbak aan het "tandenpoetsen" bij aankomst tankstation?  ;D

v40pokemon

Citaat van: Sem op 19-01-2011 08:30:20
Cam wel bij me, maar niet uit de auto gehad.. Gelukkig draait die andere mee. (wel veel last van de regen/vocht).

Geweldig! Zegt ie nou dat ie 220km/h heeft gereden met de KLPD? Prachtig! Goed bezig mannen...  petje af.  :eusa_clap:

p.s. ben jij je versnellingsbak aan het "tandenpoetsen" bij aankomst tankstation?  ;D

Ik moet toegeven dat het ff aanpoten was nadat de V50 wegtrok bij het tankstation.. Het was zelfs zo erg dat we ze niet meer de afslag Vinkeveen hebben zien nemen en wij plankgas daar voorbij gingen..
@Maruska: Cas was niet de enige die flink in de remmen moest  ;) ;D

elianmars

Citaat van: v40pokemon op 19-01-2011 08:38:55
Citaat van: Sem op 19-01-2011 08:30:20

Ik moet toegeven dat het ff aanpoten was nadat de V50 wegtrok bij het tankstation.. Het was zelfs zo erg dat we ze niet meer de afslag Vinkeveen hebben zien nemen en wij plankgas daar voorbij gingen..
@Maruska: Cas was niet de enige die flink in de remmen moest  ;) ;D

Als zo'n D5 gechipt is, zal je er zeker wel een harde kluif aan hebben  ;D

Snellebaksteen

Dan moet ik toch maar even langs Rica, doe ik ook eens leuk mee.......
:eusa_whistle:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

maruska

uit het filmpje van freakybaby : "ik heb er al 2 zien doorrijden richting amsterdam.."
ik denk dat ik weet wie ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

The Demon

Dat het er zeker 3 waren weet ik dan weer zeker  ;D

Groet,
The Demon.

P.S. Op de A9 staan 2 flitspalen richting knp Badhoevedorp, en ik kan me niet herinneren dat ik een flits zag, dus hopen dat we mazzel hebben ;D

johnn54

Citaat van: The Demon op 19-01-2011 15:53:47
Dat het er zeker 3 waren weet ik dan weer zeker  ;D

Groet,
The Demon.

P.S. Op de A9 staan 2 flitspalen richting knp Badhoevedorp, en ik kan me niet herinneren dat ik een flits zag, dus hopen dat we mazzel hebben ;D
Of.......het CJIB draait nu overuren :)
Maar kan me ook geen 'onverklaarbaar onweer' gezien te hebben...en ging daar zelf ook (weliswaar ietsjes 'beheerster') wat harder dan de wetgever daar in gedachten heeft.

maruska

ik weet in elk geval dat Cas er als hardste doorheen joeg ;D
ennuh, er zijn wel meer momenten geweest die nodig waren om het juiste pad te rijden (fietspad vught, schiphol,....)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Teddy81

Citaat van: The Demon op 19-01-2011 15:53:47
..., en ik kan me niet herinneren dat ik een flits zag, dus hopen dat we mazzel hebben ;D

Ik wil niet vervelend zijn, maar niet alle palen flitsen meer tegenwoordig! Ik hoop van harte dat jullie geluk hebben.
En anders misschien de KLPD-ers die mee waren contacten en hun de boets kwijt laten maken! ;D