2,5 10V

Gestart door dennisewyk, 22-12-2010 10:40:58

Vorige topic - Volgende topic

dennisewyk

Hallo ik ben Dennis hebt mij reeds voorgesteld..wel zo netjes natuurlijk...
Mijn vraag is of er liefhebers zijn met 10 kleppers,die zin hebben om af toe op msn over hun roffels te chatten.
Groetjes Dennis en Ewyk

Concorde

Ouwehoeren kun je hier toch ook? ;)

elianmars

Citaat van: Concorde op 22-12-2010 12:12:32
Ouwehoeren kun je hier toch ook? ;)

Sterker nog, er gebeurt hier niet anders  ;D

dennisewyk

is ook wel zo,maar krijg steeds meer het gevoel dat het steeds meer om de turbo versies gaat dan om de autos zonder turbo,of de 10v s zijn gewoon een stuk schaarser...dat kan natuurlijk ook.
Gr Dennis

v40pokemon

ik zou het anders formuleren. De turbo's hebben de meeste mankementen    :eusa_dance: ;D :evil:

rpakuypers

Citaat van: dennisewyk op 22-12-2010 12:59:48
is ook wel zo,maar krijg steeds meer het gevoel dat het steeds meer om de turbo versies gaat dan om de autos zonder turbo,of de 10v s zijn gewoon een stuk schaarser...dat kan natuurlijk ook.
Gr Dennis

Hou het er maar op dat de 10V langer blijven rondrijden want daar wordt niet mee gescheurd  :eusa_whistle: ................... Ik heb bewust voor een 10V gekozen en kon hem ook vanwege de lage km-stand en de lage prijs niet laten staan. Bovendien is hij ook nog in zeer goede staat, zowel technisch als optisch. Voor een 20V/T-5/T5R in dezelfde staat had ik wel het 5-voudige moeten betalen .............. keuze was dus snel gemaakt.

Groet,
Roger

Concorde

Citaat van: v40pokemon op 22-12-2010 13:04:20
ik zou het anders formuleren. De turbo's hebben de meeste mankementen    :eusa_dance: ;D :evil:

:-X  ;D

Of de turbo-jongens zijn de meest fanatieke forummers....
Maar je hebt wel gelijk. Aan jou de schone taak daar verandering in te brengen!  ;)

dennisewyk

mare Roger als ik vrij mag zijn om het te vragen,hoe veel km s heeft jou roffel gelopen,en hoe lang heb je em al?
Jacob mijn roffel dus   heeft net 214000 gelopen,heb hem nu een half jaar,en heb er net voor bijna 1000 euri aan onderhoud in gestoken,in iedergeval het motorische gedeelte.
gr  dennis

rpakuypers

Citaat van: dennisewyk op 22-12-2010 14:58:50
mare Roger als ik vrij mag zijn om het te vragen,hoe veel km s heeft jou roffel gelopen,en hoe lang heb je em al?
Jacob mijn roffel dus   heeft net 214000 gelopen,heb hem nu een half jaar,en heb er net voor bijna 1000 euri aan onderhoud in gestoken,in iedergeval het motorische gedeelte.
gr  dennis

Hallo Dennis,

mijn 850 heeft nu ongeveer 172.400 km erop zitten en ik heb hem sinds 5 augustus .............. gekocht met 168.000 op de klok en inmiddels voorzien van lichtmetaal  :eusa_dance:

Groet,
Roger

dennisewyk

Lichtmetaal moet hier nog gebeuren ,maakr wel de auto af vind ik.
Je hebt een hele mooie lage km stand   supper!
gr dennis

rpakuypers

Citaat van: dennisewyk op 22-12-2010 15:36:47
Lichtmetaal moet hier nog gebeuren ,maakr wel de auto af vind ik.
Je hebt een hele mooie lage km stand   supper!
gr dennis

Het is dat mijn vrouw een band stuk gereden heeft, anders had ik het lichtmetaal eerst geschuurd, geplamuurd en afgelakt met Black Chrome maar helaas zal dat even moeten wachten.

Groet,
Roger

5T058

Hoi, ik heb nog een te koop  ;D zie avatar

basphil

Beste Dennis.

Ben al een tijdje in het bezit van een v70 2.5 10v en bevalt me prima.
Ik reed eerst in een 850 glt en nu al ruim twee jaar in de v70.
De rede van aanschaf was toen de tijd de vele lange ritten die mij te wachten stonden.
Mijn schoonouders wonen namelijk in frankrijk en er was een tweede kind opkomst en die extra ruimte was welkom.
Ik vindt het heerlijk om die kant op te rijden met een gemiddelde van 1/10 kwa verbruik.
In frankrijk is de gemiddelde cruise snelheid 150 op de tolweg zolang het niet regent .
Voor mij is een 2.5 10v mans zat, maar stiekem staat een R toch op het verlanglijstje en natuurlijk een xc90 V8

Novofine

ook ik heb een 10 kleppertje

binnen kort wil ik een blog gaan beginnen om daar mijn bezigheden in bij te gaan houden
en een plek te hebben waar ik ongestoord mijn vragen en bevindingen kan melden
roffeltje is nu een kleine 2 maanden in mijn bezit
eerste volvo
eerste auto
en ik denk nu al te weeten dat ik nog een heel tijd bij volvo blijf

Kali-Integrali

Hey man,

ik rijd ook alweer 2,5 jaar (50.000km) in mijn V70 2.5 10v.
Ben er nog steeds super tevreden mee, mooi geluid en gewoon een hele fijne auto om dagelijks in te rijden. En dat hij weinig vermogen heeft,,,, ik heb er totaal geen last van ;) Als ik wil scheuren ga ik wel in mijn Delta rijden :D

En een turbo is leuk, maar ik kan hier ook 1:7 mee rijden Ghehehehe, dus net een turbo..

Gewoon lekker actief posten op het forum, denk niet dat de mensen hier écht zin hebben om te chatten op MSN.

Ciao, gr-Martijn