Rechter spiegel verloren (glas) vervangen compleet of los te krijgen ?

Gestart door Douwe.nl, 23-12-2010 13:31:17

Vorige topic - Volgende topic

Douwe.nl

Hallo,

Vandaag besloot het glas van de rechter spiegel dat hij er geen zin meer in had en vloog er af.

De unit zelf is nog prima, nu heb ik even rond gezocht maar lijkt het er voor mij op dat er niets anders op zit dan een volledige unit te kopen ipv een los glas.

Het gaat hier om een 850 uit '92 met elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels.

Tot nu toe ben ik enkel los glas tegen gekomen voor unit's die niet verwarmd zijn.

Ik vind het een beetje zonde om een hele unit te kopen als het ook met een los glas kan...

Kan iemand mij vertellen of het uberhaubt mogelijk is een los glas te bestellen ?

Bvd,
Douwe

thuur

joebar

Ja kun je zo halen, maar ga even zitten voordat ze ( bij de volvo) de prijs bekend maken... daar ben ik van geschrokken toen ik hem voor mijn vorige nodig had

Douwe.nl

Ik zit al :P

Hele unit is op Winparts 76,- ex verzenden,

Het glas van een verwarmde is anders dan een onverwarmd exemplaar ?

Ronald21

Douwe.nl

Dat lijkt me nog wel te behappen.

Brezan kon hem niet bestellen, zo toch even langs de Volvo dealer dan.

-edit- Dealer gebeld, 62,50 incl bah bah

v40pokemon

combinedforces

Bel anders even naar Boy Geenacker in Nijmegen, daar heb ik ook ooit een los glas gehaald.  024-3733815.

Douwe.nl

mevita

hier nog steeds ook hetzelfde probleem heb wel een spiegelglas los van t achterplaatje waar de aansluitingen op zitten, helaas kan niemand mij vertellen welke lijm hier t beste voor geschikt is ook de diverse autozaken krijg ik geen juiste info welke lijm te gebruiken,

gr mevita

Freakybaby

Citaat van: mevita op 23-12-2010 21:06:45
hier nog steeds ook hetzelfde probleem heb wel een spiegelglas los van t achterplaatje waar de aansluitingen op zitten, helaas kan niemand mij vertellen welke lijm hier t beste voor geschikt is ook de diverse autozaken krijg ik geen juiste info welke lijm te gebruiken,

gr mevita

Hier mag ik ook mee gaan experimenteren.. Het dubbelzijdig tape wat ik er vandaag als noodoplossing tussen geduwd heb zal het niet heel lang houden.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Jack v

probeer het maar eens met sikaflex 221 weer-tempbestendig 
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

mevita

Citaat van: Jack v op 23-12-2010 21:27:55
probeer het maar eens met sikaflex 221 weer-tempbestendig 
dank voor de tip,

gr mevita

Douwe

Als het alleen om het glas gaat heb ik nog wel 1 voor je liggen.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996