Overlijdensbericht

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 28-12-2010 22:44:40

Vorige topic - Volgende topic

Richard V70

Ik heb lang getwijfeld, ik ken Jan helemaal niet. Maar ik vind het zo'n mooi eerbetoon dat ik ook aan zal sluiten in de stoet, maar bij aankomt in Driehuis, weer huiswaarts zal keren

Deelnemers stoet Haarlem-Driehuis:

- Fokke Hoogterp 854R DOP, tel 0651 987 204 begin_of_the_skype_highlighting              0651 987 204      end_of_the_skype_highlighting (coördinator)
- Ramon en Gea V70 Garnet Red (resp. redactie Roffel en EC lid)
- Jan Deutekom V70N Titaniumgrijs, ex-clublid (855R), nu donateur
- Jan Piet Hartman, 855 GLT ALter 1 onyxgreen, clublid 85011052 en professioneel roffelaar
- Jan Klaver, 855R, DOP (als mijn rug het toelaat)
- Ton en Roxanne Kokol (volvoton)
- Gerrit Eriks C70 Coupe (Voorzitter Volvo 850 Club Nederland))
- Richard V70 (club lid)

maruska

Ik ben ook op gevoel er naar toe geweest.
En ik denk dat als ik het woord "machtig" gebruik, voor het gevoel wat het me gaf.. De stoet, de kist in de T-5R,... Nogmaals mijn condoleances aan de nabestaanden

Mark
CY 855
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

henry classic v70

Het is uiteindelijk toch nog een flinke stoet van volg-Roffels geworden, geweldig dat de volgelingen de tijd hebben kunnen nemen: Chapeau :eusa_clap: en doet mijn volvo-hart sneller kloppen
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Peth©oni

Jan heeft voor mij geregeld dat mijn overleg van vanmiddag niet door ging en mijn andere overleg werd vervroegd... Dus ik heb de hele route mee kunnen rijden, samen met de broer van Jan.

Rust zacht Jan, en ik hoop dat je stoet mooi vond!

Fokke 01.01.005

Het was een voorrecht om aanwezig te kunnen zijn bij de uitvaart van Jan vanmiddag. De familie heeft onze aanwezigheid zeer gewaardeerd en heeft ons als club bedankt.  Frans, de tweelingbroer van Jan memoreerde Jan's liefde voor zijn bijzondere auto's.

De stoet was indrukwekkend en leek meer op een tourtocht, door prachtig gebied, maar dan met zwarte lintjes aan de antennes.

Hierbij een foto die de sfeer van vanmiddag wat ons betreft het best vangt: De lege T-5R van Jan voor de kapel waar we afscheid van hem hebben genomen.

Fokke en Linda Hoogterp

AK400-AZ250-R5-343DL-345GL-244DL-244GL-244GLE-854GLT-854GLT+854R+C70c

animalT5R

Citaat van: Fokke 01.01.005 op 04-01-2011 18:56:40
Het was een voorrecht om aanwezig te kunnen zijn bij de uitvaart van Jan vanmiddag. De familie heeft onze aanwezigheid zeer gewaardeerd en heeft ons als club bedankt.  Frans, de tweelingbroer van Jan memoreerde Jan's liefde voor zijn bijzondere auto's.

De stoet was indrukwekkend en leek meer op een tourtocht, door prachtig gebied, maar dan met zwarte lintjes aan de antennes.

Hierbij een foto die de sfeer van vanmiddag wat ons betreft het best vangt: De lege T-5R van Jan voor de kapel waar we afscheid van hem hebben genomen.

Fokke en Linda Hoogterp

http://i962.photobucket.com/albums/ae106/fokke0101005/Jan%20gaanderse/IMAGE_256.jpg
Terwijl ik dit bericht lees,hoor ik op de achtergrond het nummer van Andre hazes samen met ze zoon ''bedankt mijn vriend'' is toch wel even slikken moet ik zeggen...
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

StefanCJ

Ik ben er ff stil van.

Spin!

Hier ook even een stilte en een flinke brok in de keel...

www.vm-parts.nl

wouter1220

Waardig... Heel waardig....

volvoTon

Een heel waardig afscheid

Voelde me vereerd om samen met familie vrienden en meerdere clubleden erbij te mogen zijn

Roxanne en Ton

Ann.

Sterkte allemaal, wat een indrukwekkend en bijzonder gebaar hebben jullie gemaakt.

jan piet

Het was zeer indrukwekkend om hierbij aanwezig te kunnen en mogen zijn. Een stoet van 10 Roffels in totaal, een rit van een kilometer of 8 en eigenlijk niet / nauwelijks onderbroken in de rit naar het crematorium. Zoals Ton al treffend aangeeft, het was een eer hierbij aanwezig te zijn. Zo ook het afscheid in de kapel. Bij vertrek stond de lege roffel inderdaad voor de kapel, een bijzonder gezicht en een bijzonder gevoel.
Ik heb tijdens de rit lang getwijfeld om wel / geen foto te maken van de colonne maar uiteindelijk besloten dit niét te doen uit piëteit met de familie. Voor de voorbijgangers moet het een apart gezicht geweest zijn al die roffels op een rij. Dat er in de voorste auto een kist stond met daarin het lichaam van de eigenaar zullen weinigen meegekregen hebben.
Ook de aanwezigheid van Mark (als laatste,opvallende, wagen in de colonne) vond ik indrukwekkend, er tóch even zijn. Richard heb ik niet meegekregen maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.
Gr, Jan Piet

rifwachter

Het was een bijzondere middag,laat onze aanwezigheid een steun zijn voor de famillie.

Het was indrukwekkend om de stoet volvo's te zien.

Toen we als groep naar de kapel liepen stond daar de lege T-5R van Jan.

Het was een indrukwekkende dienst met meerdere sprekers.

Jan, rust zag.

Verder wil ik iedereen bedanken die deze bijzondere stoet mogelijk heeft gemaakt, zonder jullie was dit niet mogelijk.

forum en clubleden bedankt voor het aanwezig zijn.

Namens het bestuur van de volvo 850 club Nederland,

Rene Brouwer
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Starbuck

Gasten,

Een groot verlies als het leven van Jan, doet mij eraan herinneren dat je de manier waarop je dit beleefd, op verschillende wijze kan verwerken.
Eén van die manieren is om het gevoel, om datgene wat ons samen brengt (een blikken vierkante doos op wielen), de juiste richting te geven.
Ik ken hem enkel van het forum, van zijn  uitspraken en mening.

Genoeg voor mij om te delen wat die grote passie betreft.
Genoeg voor mij om te weten wat verlies is.
Genoeg voor mij om stil te staan met wat ons bind.

Dikke chapeau voor de leden die aanwezig waren, respect... en ook voor alle anderen die oprecht meeleven.

Onze oprechte deelneming naar de familie en vrienden toe, de oprechte mensen op dit forum delen hetzelfde gevoel.
Omdat dit is wat ons een beetje vrienden maakt...

Het is maar een klein beetje, een beetje naar elkaar toe.

antraciet

Sjonge mooier kan je het niet zeggen. En een mooi gebaar naar de familie lijkt me zo. Hopelijk biedt dit enige steun in moeilijke tijden.

ben ff stil met een brok in mn keel :-\

gr Arjen