stoelverwarming zonder software?

Gestart door antraciet, 28-12-2010 23:11:48

Vorige topic - Volgende topic

tackle

Jasper Boven

Citaat van: elianmars op 29-12-2010 00:04:50
Citaat van: Jasper Boven op 29-12-2010 00:02:08
Zo snel als ik het voor de geest kan halen, lopen er wel draadjes, maar volgens mij zijn die voor SIPS. Waar komt normaal gesproken de voeding van de stoelverwarming naar boven in een 850?

Je kunt ook kijken onder de plaatjes, waar de schakelaars voor de stoelverwarming komen, of daar stekkers onder klaar liggen.

Ga ik daar even naar kijken. Waarschijnlijk komt er nooit een ander interieur in, maar je kan niet goed genoeg voorbereid zijn ;D. Dank!

mehn

Zo snel als ik het voor de geest kan halen, lopen er wel draadjes, maar volgens mij zijn die voor SIPS. Waar komt normaal gesproken de voeding van de stoelverwarming naar boven in een 850?

Er zitten geen SIPS draadjes onder de stoelen.
De enige draden die bij een 850 onder de stoelen zitten zijn:

1. De draden van de gordelverklikker,
2. Draden van de stoelverwarming,
3. Draden van de electrisch bedienbare stoelen.

De draden van punt 2 heb je bijna altijd aangezien de meeste 850's voorbedraad zijn v.w.b. stoelverwarming.
Je kunt ook kijken onder de kapjes in de middenconsole (waar de stoelverwarmingschakelaars zitten/niet zitten). Grote kans dat er stekkers aan de plaatjes vastgeklikt zitten.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

haasje

De sips bij de 850 heeft geen draden.

antraciet

@ haasje maar tot welk bj kan het?

haasje

Durf ik niet te zeggen, de 850 zeker en denk ook de hele X70 classic.

antraciet

Jasper Boven

Citaat van: mehn op 29-12-2010 00:08:36

Er zitten geen SIPS draadjes onder de stoelen.
De enige draden die bij een 850 onder de stoelen zitten zijn:

1. De draden van de gordelverklikker,
2. Draden van de stoelverwarming,
3. Draden van de electrisch bedienbare stoelen.

De draden van punt 2 heb je bijna altijd aangezien de meeste 850's voorbedraad zijn v.w.b. stoelverwarming.
Je kunt ook kijken onder de kapjes in de middenconsole (waar de stoelverwarmingschakelaars zitten/niet zitten). Grote kans dat er stekkers aan de plaatjes vastgeklikt zitten.

Dank je wel voor je informatie. Lijkt er op dat er dan toch wel het een en ander is voorbereid.

cas

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Ludo

Citaat van: cas op 29-12-2010 10:10:13
Citaat van: antraciet op 29-12-2010 00:32:58
En de V70N?  :eusa_whistle:

dat weet Ludo wel  ;D

Je mag ook zelf zoeken hoor.  ;)
Eigenlijk hoef je daarvoor niet eens verder te gaan dan dit topic...  :eusa_doh:  :eusa_shhh:

antraciet

Zoek me rot maar vind niks  :( De dealer had het over aftermarket en zelf een nieuwe + en - trekken

gr Arjen