Waar laat jij je roffel met de jaarwisseling?

Gestart door StefanCJ, 30-12-2010 19:19:22

Vorige topic - Volgende topic

mevita

Hoop dat m,n overburen geleerd hebben van vorig jaar, hadden pas een nieuwere auto en dachten laten we het vuurwerk aan de overkant afsteken dan blijft de onze mooi verschoond van de vuurwerktroep, maar helaas de mijne niet hij zat helemaal onder t vuurwerk  :eusa_wall: ik ontzettend boos op hun dat ze geen respect voor andermans eigendom hadden, enfin flikt ie t dit jaar weer dan krijgt hij een knallend uiteinde  ;D maar dan een knal voor z,n kop :eusa_whistle:

KIM

Relaxed

hendrik75

Op een heel rustig plekje... gewoon voor de deur  :D

TIMON

85011940

Marc O.

Gewoon, op de oprit waar ie altijd staat. Twee jaar geleden landde er een vuurpijl op het dak van de V70. Was ik toen flink pissig om (was het eerste deukje in een verder deuk- en krasvrije auto). De T6 is in het gelukkig bezit van meerdere deukjes en krasjes, dus het boeit me eigenlijk niet zo. Als de 740 daarentegen beschadigt dan ga ik wel goed over de zeik. >:(

Edit: Zijn trouwens geen van beide roffels, dus sorry voor off topic  :P
...The Nile isn't just a river in Africa...

Rai

Citaat van: TIMON op 30-12-2010 20:39:05
Heb er geen 1 meer  :eusa_wall:
En ook hier dit jaar geen zorgen om de roffel :)

Reitse

In een klein rustig dorpje waar ze de hele dag lol hebben met melkbussen, giertanks en oliedrums in combinatie met carbid. Dan is in de avond een auto niet interessant meer (tenzij die niet op handrem/versnelling staat, dan wordt ie netjes elders geparkeerd ;D)

UserID6342

Alle auto's van me komen hierachter te staan, behalve de 945.  Die staat ergens in Zeeland ;D

Jack v

daar zou ik dus echt pisssig om worden,dat er een vuurpijl op land is dan een ongelukje met het spul verplaatsen >:(
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

Gewoon voor mijn garage (hij past er niet meer bij  :-\) samen met de Toyotomooieoto van 1988.

Groet,
The Demon.

rifwachter

Wij hebben naar een huis gezocht voor een auto liefhebber, ze staan beide binnen.

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ludo

Citaat van: Vulk op 30-12-2010 19:56:27
In België, waar ze niet zo vuurwerkgestoort zijn. :)

Tuurlijk wel.
Maar dat komt omdat half Nederland hier woont.

;D

Vulk

mcguyver