Waar laat jij je roffel met de jaarwisseling?

Gestart door StefanCJ, 30-12-2010 19:19:22

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Het wordt hier gewoon in de woonwijk neergezet. Ik zet hem wel even onder een afdakje uit de verkeersroute, maar meer dan dat wordt het niet.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Teddy81

Gewoon op de oprit! Altijd al en heb nog nooit schade gehad! Dat terwijl ik een aantal jaren de mazzel heb gehad bij een vuurwerkopslag te werken en dus, zonder grappen, voor duizenden euro's aan vuurwerk de lucht in knalde! Allemaal gratis natuurlijk! ;D De auto was wel altijd rood van de klei en kruid resten! Gewoon even afspuiten en klaar dr mee! ;)

mevita

Citaat van: mcguyver op 30-12-2010 21:28:02
Naast het politiebureau!
of het veiliger is :eusa_think:  :police: hebben heleboel vuurwerk in beslag genomen, misschien bouwen ze daar ook een knallend feestje ;D

francois

Hans Duiven

Ik denk dat ik hem zo ff op half casco verzeker en daarna ergens in de meest vervelende wijk van Meppel neerzet.
Opfikken dat kreng en dan een ander kopen  ;D

Hans (Geintje natuurlijk...)

Erik_M.

Citaat van: Claudia op 30-12-2010 20:46:51
Citaat van: Erik_M. op 30-12-2010 19:50:39
Citaat van: Claudia op 30-12-2010 19:27:01
Vorig jaar werd mijn meeuw getroffen door vuurwerk, wat resulteerde in een gebarsten zijruit.
Auto stond onder de carport.
Morgen wordt de schutting verzet (die 'functie' was er al), zodat de meeuw ín de tuin staat.
Hoop dat dat helpt.

Schijt vuurwerk!

De Zilvermeeuw  ???  of de V70 Meeuw ??   ???

De T-meeuw.
De Zilvermeeuw is niet meer van mij he! ;)

Weet ik, daarom ook de verbazing..., welke meeuw bedoelt Clau nu ??

gRoet,
eRik

Sven850

Vorige 2 keer zette ik hem bij mijn ouders in de garage, mijn vader hoefde zijn auto niet zo nodig binnen hebben. Maar nu zijn mijn ouders verhuist en hebben ze geen garage meer. Nu staat ie gewoon op de gezamelijke parkeerplaats bij het appartementen complex waar ik woon. In ieder geval kan niet iedereen er zomaar in lopen, nu alleen hopen dat er geen grote vuurpijl op komt vallen :)
XC40 T4 Recharge

turbopower

Tussen een aantal Audi''s in de noord-oost polder.....

EdenAli

Op de oprit.
Garage staat een beetje vol :eusa_shifty:
Move van mijn meiske staat aan de weg bij ons voor het huis.

pwassink

Lekker binnen, de 245 staat nu buiten, moest ik t dak toch nog een keer van aftoppen ..   ;)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Luc

Fijn in de verwarmde garage. Laat de 2 jaar oude lease-auto van vriendinlief maar lekker in de oprit staan, als er al iemand op t idee komt vuurwerk op mijn erf te gooien krijgt ie punt 1 een klap met de garagepoort (want die C3 is zo kort dat ie helemaal in de oprit past en de poort toch nog open gaat) en punt twee breek ik m een paar knoken zodat ie de rest van t jaar klaar is met vuurwerk.
Mn Transit-camper staat open en bloot op de parkeerplaats van het bejaardenhuis hier vlakbij, want waar heb je  nou meer sociale controle dan in de voortuin van mensen die de hele dat thuis zijn en uit het raam kijken?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

tom480

Ik heb afgelopen 2 jaar de auto ( 480 en 850 ) bij  m'n vorige werk gezet,op het industrie terrein achter slot en grendel. aangezien de afgelopen 2 jaar het feest nog geen 400 meter van m'n huis was. dit jaar is het ergens anders, dus staat ie gewoon  op de parkeerplaats, zal wel goed gaan(  Hoop ik)
- R1200GS -

Sven850

Nou hij is er goed vanaf gekomen zo onbeschut, alleen wat stukjes karton erop. Gelukkig nieuwjaar nog. :eusa_dance:
XC40 T4 Recharge

rpakuypers

Ze staan bij mij voor de garage op de oprit tussen ons huis en dat van de buren. Vrij beschut door de woningen en te ver van de straat om er iets naar toe te gooien.

Groet,
Roger

peteRRR

De 850 staat er in vrede bij,dubbel geparkeerd in de vakken ;D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla