Niveauregeling achteraf?

Gestart door Gert, 30-12-2010 22:39:18

Vorige topic - Volgende topic

Gert

Mijn auto heeft automatische niveauregeling en met name tijdens vakanties bevalt me dat zo goed, dt ik nooit meer zonder zou willen. Af en toe speur ik wel eens naar een mooie V70(R) met wat minder kilometers, maar die hebben niet allemaal niveauregeling. Hoe zit dat bij de Classic V70; zijn ze hier allemaal op voorbereid en is het dan een kwestie van nivomats plaatsen als de auto die nog niet heeft, of is het een extra af fabriek? En weet iemand toevallig hoe dat bij de V70 II is?
Rust roet...

thuur

Citaat van: Gert op 30-12-2010 22:39:18
Mijn auto heeft automatische niveauregeling en met name tijdens vakanties bevalt me dat zo goed, dt ik nooit meer zonder zou willen. Af en toe speur ik wel eens naar een mooie V70(R) met wat minder kilometers, maar die hebben niet allemaal niveauregeling. Hoe zit dat bij de Classic V70; zijn ze hier allemaal op voorbereid en is het dan een kwestie van nivomats plaatsen als de auto die nog niet heeft, of is het een extra af fabriek?

Het is gewoon een type schokdemper, dus zo te monteren. Let wel: er horen speciale veren bij.

Gr 8)