Steek jij vuurwerk af?

Gestart door Teddy81, 31-12-2010 16:02:04

Vorige topic - Volgende topic

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

StefanCJ

Ik heb gisteren bij onze oosterburen bij de supermarkt vuurwerk gekocht, ligt daar gewoon torenhoog gestapeld, niets geen onnozele regelgeving daar dus gewoon goed vuurwerk voor een leuke prijs.

rpakuypers

Nope, steek mijn geld liever in mijn roffel of spendeer het aan mijn kinderen (of hun spaarpot)......

Groet,
Roger

Kali-Integrali

Net voor € 100,- samen met een vriend van mij. Kennis bij de Brezan (ja, daar verkopen ze ook vuurwerk) heeft ons 30% korting gegeven ;D

Allemaal siervuurwerk, heb 2 dochters, dus het echte knalwerk zal wel niet meer komen..

volvotje850

Ik ga wel heel sociaal bij de buurman staan  ;D Dat is een echte vuurwerk fanaat en ieder jaar is het weer genieten wat hij afsteekt.
Ikzelf wil er niets aan uitgeven.

Red Devil

voor een tientje of 4 voor de zoon (12)

grijzev70tdi

We hebben 4 vuurpijltjes. Is al meer dan de rest van het dorp ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 31-12-2011 21:56:54
We hebben 4 vuurpijltjes. Is al meer dan de rest van het dorp ;D
Wat een genot die stilte.

grijzev70tdi

Kan best hier heen komen. Neem gelijk even je uitleescomputer mee  ;D

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 31-12-2011 22:01:26
Kan best hier heen komen. Neem gelijk even je uitleescomputer mee  ;D
Het is me nu net te ver rijden, maar onderweg is het waarschijnlijk lekker stil. Met een uurtje of 10-11 moet het wel te doen zijn

grijzev70tdi

het is wel een stukje verder dan naar Tim. Uurtje of 3 of 4 verder. Je bent welkom hoor ;)

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 31-12-2011 22:11:27
het is wel een stukje verder dan naar Tim. Uurtje of 3 of 4 verder. Je bent welkom hoor ;)
Hmm Tim was 10 uur, dan wordt het 12 uur. Helaas maandag weer aan het werk

grijzev70tdi

Maar een keer een meeting organiseren hier dan. Als er animo voor is

christina

ben ik voor in  :D  leuk !!

V70 TDI '97  D5252T  AW50-42  760 GLE '86  B280E  AW71

UserID6342

We hebben gisteravond niets afgestoken en alleen maar gekeken...  Jeff had er geen zin in en was een beetje stil (logisch ook), we hebben er zo goed en kwaad mogelijk geprobeerd er een 'leuke' avond van te maken, en rond middernacht heeft tie 2 shandy's gedronken en een Alt Schuß en pa een lekker biertje.  Heeft goed geslapen het ventje :)