Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2011

Gestart door ronjonker, 01-01-2011 11:19:55

Vorige topic - Volgende topic

OVE

Sinds kort ben ik in het bezit van een donker groene V70 diesel met kenteken RJ-BT-75.
De verkoper vertelde mij dat hij op zijn beurt de auto had gekocht van iemand die lid is van het forum.
Wie o wie is de "oude" eigenaar??

Spin!

Mijn collega wil graag bij deze 850 gaan kijken: http://link.marktplaats.nl/467996081

Iemand toevallig bekend met deze? Of wil even langs wippen om te kijken of het wat is als hij/zij in de buurt is? Alvast dank namens collega die daar een heel eind vandaan woont!

www.vm-parts.nl

Walter

een 2.0 is een prima motor maar niet in combi met een automaat. dat is echt te traag, heb je last van met bv even een druk kruispunt oversteken. Zou er goed over nadenken. Heb jaren met veel plezier in mijn 2.0 getuft en ondanks alle neerbuigende kritieken van mensen die er geen cm in gereden hebben kan ik de 2.0 aanbevelen. Als handbak.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

grijzev70tdi

Een GLT was toch altijd een 2,5 20V? :eusa_shifty:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

haasje

daytonawim

Citaat van: haasje op 02-08-2011 19:21:29
Citaat van: grijzev70tdi op 02-08-2011 18:46:15
Een GLT was toch altijd een 2,5 20V? :eusa_shifty:

Waar zie jij GLT staan dan?

EHHHHHHHHHH  :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

op de koffer bak  :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

)()()sT

Ach, ik ken een 20v. hier met T-5 op de klep ;D

Logo zit ook verkeerd.

haasje

Oeps, had de foto's niet bekeken. Er zal waarschijnlijk een andere achterklep geplaatst zijn. GLT is volgens mij maar t/m my 94 en de 2.0 is er vanaf my 95.

clemturbo

Is geen 20v maar 10v, check, maar eens bij de rdw site
https://ovi.rdw.nl/
V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.

maruska

ovi heeft het ook niet altijd bij het goede eind..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

clemturbo

Misschien niet altijd, maar wel een goede indicatie..
Laatst adv. er ook iemand op mpl. met 2.5 20v, bleek een 10v te zijn, zoals ovi aangaf.
V70 2.5-20V G3 Bj.97 533400 km.

haasje

In de advertentie hebben ze het ook over een 2.0i, hoogstwaarschijnlijk dus een 10V.

SjamaaN

Iemand wil zijn V70 R awd uit 1998 ruilen tegen mijn 855 R uit '96 (180 000 km). Nu is het een hele mooie auto, maar hij heeft al behoorlijk wat km'tjes gereden. 350 000 om precies te zijn. Onlangs een revisie gehad waarbij oa zuigerveren, keerringen en lagers zijn vervangen. Verder voorzien van een Simmons dubbele uitlaat, zgan imi pegs en een AP BB-Kit en nog wat niet originele audio. Het kenteken is SX-XN-68. Kent een van jullie deze auto?? En wat schatten jullie dat de waarde zo ongeveer is? En tsja toch die km's....

Groeten,

Ronald
SjamaaN

daytonawim

Even goed achter je oren krabben AWD hoeft geen "money pit" te zijn kan echter wel.

Enne de motor al bij circa 300 k  een revisie gehad ???

Informeer ook eens wat schijven kosten van een AP kit  :eusa_whistle: :eusa_whistle:

volvo Rob

Hallo allen Volvoristen, ik heb een andere 855 maar er zit werkelijk niets bij, geen boekjes en geen history. Het kenteken is NH_DZ_68. als iemand iets weet over deze auto, graag een reactie. de auto is waarschijnlijk afkomstig  van Volvo van Vliet, of heeft daar onderhoud genoten. ik bel daar uiteraard even heen voor een rapport, maar als iemand mij nog iets meer kan vertellen graag.