Het grote "Wie kent deze Volvo" topic 2011

Gestart door ronjonker, 01-01-2011 11:19:55

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Jetcars of niet, voor € 2090 kan er niet zo héél erg veel misgaan ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rogerV701998

Citaat van: mehn op 18-11-2011 16:09:24

Ben ik niet met je eens.

SjamaaN

lijkt mij zonde van je 2090 euro..... kan je veel mooiere auto's voor kopen dan deze
SjamaaN

antraciet

)()()sT

Ik heb nog wel een mooie 940 met turbo en LPG in de aanbieding ;D

arjen850

Citaat van: Snellebaksteen op 18-11-2011 14:24:43
Jetcars. 1 keer googlen en je bent voorgoed genezen.
Ik ben er ooit wezen kijken voor een Xantia (lang geleden toen ik nog jong en onschuldig was), de auto zag er op I'net prachtig uit, in praktijk bleek het een uitgewoond hok met een bijna dubbele kilometerstand, een G2 ipv G3 installatie en kale banden. Proefrijden was niet mogelijk, de Bouvier begint al te grommen als je over APK icm met de kale banden begint en de verkoper is van het type trainingspak, gouden kettingen, grote snor en Benz SL500 met chroom velgen.

Ik zeg, niet doen.

Je vergeet de gebreide muts die ze dragen. En het optreden wat je krijgt als ze mee gaan om een proefrit te maken. :eusa_wall:

Spin!

Citaat van: arjen850 op 19-11-2011 08:43:33
Ik ben er ooit wezen kijken voor een Xantia (lang geleden toen ik nog jong en onschuldig was), de auto zag er op I'net prachtig uit, in praktijk bleek het een uitgewoond hok met een bijna dubbele kilometerstand, een G2 ipv G3 installatie en kale banden. Proefrijden was niet mogelijk, de Bouvier begint al te grommen als je over APK icm met de kale banden begint en de verkoper is van het type trainingspak, gouden kettingen, grote snor en Benz SL500 met chroom velgen.

Ik zeg, niet doen.

Je vergeet de gebreide muts die ze dragen. En het optreden wat je krijgt als ze mee gaan om een proefrit te maken. :eusa_wall:

En dan niet te spreken van dat ventje dat met een winkelwagentje vol accu's rond loopt om de auto's te starten. Ik ben daar destijds geweest voor een witte S70 op G3. Bleek later inderdaad...G2 te zijn. Verder was het een ex KLPD auto (sedan met achterwisser) met een km stand van net over de 2 ton...Er zaten 17"velgen onder, maar die moest ik er bij kopen. De auto werd met standaard velgen afgeleverd (ik dacht, mooi...doe dan die perfo's maar...maar nee, staal = standaard).

www.vm-parts.nl

daytonawim

Citaat van: arjen850 op 19-11-2011 08:43:33

Ik zeg, niet doen.

Ik heb daar een keer een proefrit gemaakt met een S80 2.9, kreeg de auto zonder problemen mee, na dat de auto wat starthulp had gekregen.

Op zich heb ik geen problemen als ik kom en de accu is leeg, beter dan dat je een proefrit komt maken in een al warmgedraaide auto. ( wat bij sommige garage's ook nog al eens voorkomt)

Sem

Ik ben er ooit wezen kijken voor een Xantia (lang geleden toen ik nog jong en onschuldig was), de auto zag er op I'net prachtig uit, in praktijk bleek het een uitgewoond hok met een bijna dubbele kilometerstand, een G2 ipv G3 installatie en kale banden. Proefrijden was niet mogelijk, de Bouvier begint al te grommen als je over APK icm met de kale banden begint en de verkoper is van het type trainingspak, gouden kettingen, grote snor en Benz S500 met chroom velgen.Ik zeg, niet doen.

Volgens mij staat die al op de achtergrond! Kijk hoe laag! Zit nu een wintersetje onder denk ik.  ;D

henry classic v70

Citaat van: mehn op 18-11-2011 16:09:24

Dat denk ik dus ook of de motor moet erg beroerd lopen...
Wat kost een C70 doorgaands op MP en wat zou het kosten om een C70 van €2090,= in een knappe staat te krijgen. Ook hier weer een rekensommetje op los laten.

Ik heb ooit een Seat Cordoba van 2002 met LPG-G3 bij ACC Overveen gekocht :eusa_think: ook niet bepaald een goed aangeschreven bedrijf en ik wist dat. Had heel veel reviews gelezen maar vond de prijs van de Seat erg aantrekkelijk, de eventuele extra reparatie heb ik dan ook ingecalculeerd en dan nog was de wagen vele malen goedkoper dan elders op MP..... Natuurlijk klopte ook hier de kmstand niet bij de advertentie en zaten er gladde banden onder de wagen.
Uiteindelijk heeft Chantal er 3 jaar mee gereden zonder enige vorm van extra reparatie en is de wagen weer verkocht voor €500,= minder dan de aanschafprijs. Zo rijd je wel 3 jaar voor heel weinig geld
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

crazychrisje

Kent iemand toevallig de C70 die hier te koop staat?
Iemand een historie van deze auto?
http://www.daanschoptrading.nl/autos/volvo-c70-t5-1998-333.html

Bedankt alvast!

knip

Citaat van: crazychrisje op 19-11-2011 18:32:40

Bedankt alvast!

heeyy christel,  begint het toch weer te jeuken? ;D

hoest met de peugeot? ;D

groeten.

StefanCJ

Bedankt alvast!

Jaja, binnenkort weer een Volvo  :eusa_clap:

crazychrisje

Peugeot bevalt goed. En zuinig niet normaal echte diesel! Maar die blijft is peugeot is van de ouw lui!

Nu ben ik aan de beurt haha!
Het begint zeker te jeuken. Ik wil zo graag een C70.
Maar ik wil graag wat info waar ik bij een C70 op moet letten enzo?
en welke motor het beste is. en ja zo'n dingetjes allemaal..! Hoop dat jullie me kunnen helpen. weet iemand toevallig ook op hoeveel die loopt in de stad?

daytonawim

Bedankt alvast!

Ziet er goed uit, de mooiste combinatie met het interieur ( jammer dat ie geen schuifdak heeft)