Groene R / T5-R Meeting (Dark Olive Pearl)

Gestart door 850Roffel, 02-01-2011 15:10:48

Vorige topic - Volgende topic

MikeyQR

Citaat van: mimibiti op 26-02-2011 10:12:47
Ik ben ook van plan met de Groene R te komen.
Gaan er nog meer uit Noord Holland rijden?
Kunnen we samen op rijden.
Ik kom van de kant van Hoorn A7 A10 A2... Daarna Tomtom......
Michiel

Ik ga ook via de A10 en dan de A2, dus dussss roept u maaRRR!!  ;D

mimibiti

Tankstation A10?
Ik kom vanaf de A7. 13.00u? Redden we toch wel dan? Bedoel om 14.00u in Wijk bij Duurstede?
Kunnen ook bij de Macdonalds Landsmeer? Verder weet ik net zo veel op de Ring A10.
Hoor graag van je.

Gr.
Michiel

MikeyQR

Citaat van: mimibiti op 26-02-2011 17:47:28
Tankstation A10?
Ik kom vanaf de A7. 13.00u? Redden we toch wel dan? Bedoel om 14.00u in Wijk bij Duurstede?
Kunnen ook bij de Macdonalds Landsmeer? Verder weet ik net zo veel op de Ring A10.
Hoor graag van je.

Gr.
Michiel

Je hebt een PB  ;)

maruska

Ik hoop toch echt dat het morgen niet zulk pleu*is weer is als vandaag.. Want dan wordt in de auto zitten heel saai.....
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

mimibiti

maruska

dan nog.. er is daar weinig in de buurt waar we met een man of 20 kunnen "hangen" ? ik ga het even aankijken, want zo druilerig als vandaag, doe je echt helemaal nix anders dan slap lullen ;D
T-5R

850Roffel

Even op weer.nl gekeken, en in het midden van het land lijkt het wel mee te vallen. :eusa_pray:
S'morgens nog wel regen maar in de middag wordt het droger.
Morgen maar voor de zekerheid een paraplu meenemen >:(

cas

Citaat van: 850Roffel op 26-02-2011 19:46:34
Even op weer.nl gekeken, en in het midden van het land lijkt het wel mee te vallen. :eusa_pray:
S'morgens nog wel regen maar in de middag wordt het droger.
Morgen maar voor de zekerheid een paraplu meenemen >:(

heb toch echt geen zin in regen hoor morgen!  >:(  maar helaas. heb t niet voor het zeggen. Kijken of ik kan combineren. langs bij broer, garage en de meeting.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

olivegreen

Ik ben er zeker. En hoop uiteraard dat er veel volvo's komen ivm ca. 2 uren rijden en het feit dat ik graag veel t5-r-en bji elkaar wil zien!!! Tot morgen allemaal.

Powerpete

buienradar geeft een gaatje in de buien tussen 10 en 16.00 uur... hopelijk klopt t... kom toch wel, camera gaat mee...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

maruska

Wordt er nog verzameld vanuit het westen ? Ik ga over de A12 aanrijden.. Indien interesse, de Andel bij gouwe aquaduct..
T-5R

hanss850

Met dit weer zou ik de meeting omdopen tot DOP-erwtensoep meeting.

Wat een weer zeg hier in den haag
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

LouisXIV

Ik ben op visite bij mijn schoonouders hemelsbreed op 15 km afstand. En het regent flink maar desondanks denk ik toch dat ik even kom kijken. Dit wordt mijn eerste meeting.....spannend :) Nog 3 uurtjes...

http://www.buienradar.nl/mijnbuienradar.aspx?x=383&y=440&id=1&naam=Wijk+bij+Duurstede&size=1x1&t=T

Matthew

Heb net de putdeksels maar even omgewisseld voor de titans: leuk voor de foto's. Nou hopen op paar droge uurtjes.. Zin in!

mark71

De auto is gewassen  :eusa_dance: :eusa_dance:
nu nog 2 uur wachten voor we kunnen gaan  :eusa_whistle:

gr