Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

elianmars


Volvo850 93


Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342


Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx


The Demon

Hoort dat pakje shag er ook bij?  :eusa_think:

Groet,
The Demon.

Jans Duiven

Jack heeft er een klusje bij binnenkort   ;D

Marjan weet het inmiddels al Jack  ;)

JeffreyC

Mee eens! Erg netjes!
Denk dat die shag er niet bij hoort  :eusa_think:  zou niet weten waar je dat voor nodig hebt bij deze tool ;D

Zo iets zoek ik ook nog, al is het maar voor het geval dat. Heb laatst ook alles los gehad en weer in elkaar gezet zonder tool maar het is een stuk gemakkelijker en fijner met!
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Jack v

Hewt is alleen lastig om M7 boutjes te vinde van 65mm lengte.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx

Citaat van: Jack v op 23-06-2012 22:34:05
Hewt is alleen lastig om M7 boutjes te vinde van 65mm lengte.
Draadeinde? 7 zal niet op iedere straathoek te vinden zijn maar moet (?) toch te krijgen zijn denk ik zonder ervaring met die maat.

Jack v

Citaat van: razorx op 23-06-2012 22:42:27
Citaat van: Jack v op 23-06-2012 22:34:05
Hewt is alleen lastig om M7 boutjes te vinde van 65mm lengte.
Draadeinde? 7 zal niet op iedere straathoek te vinden zijn maar moet (?) toch te krijgen zijn denk ik zonder ervaring met die maat.
lukt ook wel Yits maar zal even door het magazijn moeten winkelen :eusa_think:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

razorx

Woord van de dag: Magazijnwinkelen. ;)

MVeldhuis

M7 draadeinde ie goed verkrijgbaar, M7 moeren ook, je maakt mij niet wijs dat Jackie daar geen boutje M7x65 van weet te toveren.

MVeldhuis

Om nog even terug te komen om ons caterpillar metrisch/imperialverhaal:

Ik heb van de week aan een ouder type Cat (3176) voorlopertje van de C10 gesleuteld en die is inderdaad voor 90% Imperial, slechts op 1 plek was ik sleutel 18 nodig.
Ik denk dat Cat gewoon een hele onhandig proces heeft gekozen om van imperial (unc standart) naar metrisch over te switchen.