Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Jack v

Citaat van: Dirk342 op 28-07-2011 08:28:02
Leuke foto's !  Blij het een schitterend terrein vinden, ondanks dat het ik het tot nu toe alleen op de foto's heb gezien.
altijd welkom Dirk, jij komt weleens in DRachten dan ben je in 15 min hier.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Douwe

Citaat van: Jack v op 28-07-2011 08:38:33
Citaat van: Dirk342 op 28-07-2011 08:28:02
Leuke foto's !  Blij het een schitterend terrein vinden, ondanks dat het ik het tot nu toe alleen op de foto's heb gezien.
altijd welkom Dirk, jij komt weleens in DRachten dan ben je in 15 min hier.
IK weet niet of het verstandig is om Dirk uit te nodigen ;),straks wil hij niet meer weg en kraakt hij "mijn" zolder ;D ;D.
Mocht Dirk wel willen blijven organiseren we een minimeet :evil:

Getekend:
Anonymus 8)
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

UserID6342

Hahahaha, hartelijk dank allemaal :) Dirk komt niet zo vaak in Drachten hoor, alleen tijdens mindere gelegenheden zogezegd.  Misschien, heel misschien want daar is nog niets over bekend dat ik over niet al te lange tijd even in Wateren kom.  Is ook niet zo bar ver van jullie, laat het dan meteen wel even weten.

Jack v

Nou dit is het geworden beetje donkere foto's. Maar het is mooi geworden en zo glad als een spiegel.



Tevens ook bezig geweest met het spruitstuk waarbij ik jullie tevens mijn allergrootste sleutel blunder kan vertellen. Had het hele zaakje in elkaar en ik start de motor: pruttel pruttel en uit ???
Sh*t slangetje vergeten zeker alles nagekeken en nee geen slangetje gemist. Toen ineens k******t ik ben vergeten de propjes papier uit de inlaatpoorten te halen f*ck f*ck en nu maar hopen dat hij het niet naar binnen gezogen heeft. Snel het spruitstuk er weer af en pfffffff 4 proppen zaten nog in de poort en 1 zat al half verpulvert tussen een klep.  Met behulp van Douwe de motor een beetje kunnen draaien tot de klep weer helemaal open stond en toen konden we het er zo tussen weg vissen en nu maar hopen dat ergeen schade is. Het zaakje weer half opgebouwd omdat er toen visite kwam dus morgen verder en kijken hoe het afloopt.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

daytonawim


cas

ik eet soms ook wel per ongeluk een stukje papier op, en dat werk ik er ook wel weer uit  ;D  komt goed Jack! no worries  ;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Douwe

#756
Wat een schijtsmoes zeg ;D

Ik denk ook dat het wel meevalt,wat voor wc-papier was het?Toch wel nieuwe ;D?
Anders morgen ipv aanstampen ff de kop eraf ::)

Je Nurburgring ziet er strak uit hoor,nu alleen de carport naast ge garage nog even bestraten en Klaar!
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Jack v

Nou hij loopt weer, ruikt wel wat branderig trouwens naar wc papier ;D. Ik zal morgen even wat foto's maken  :laugh:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Zoals beloofd enkel foto's:

Ook de injectors maar even een ultrasoonbadje gegeven 3 van de 5 kwam aardig wat rommel uit en de andere 2 vielen mee. Om de bovenliggende ringetjes niet kwijt te raken heb ik eerst een wit laken over de motor gelegd:


Deze was ik dus gister vergeten :eusa_wall: :eusa_wall: :eusa_wall: alleen de meest rechtse heeft zn neus kunnen snuiten in wat wc papier maar het meeste is er weer uitgekomen en na een tijdje na verbrand papier te hebben geroken loopt hij weer als vanouds :P




Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

StefanCJ


daytonawim


knip

bling bling jack 8)

ziet er netjes uit.

gisteren nog exact dezelfde vpb gezien bij roger ;D

zag er zeer stevig uit.

KIM

Nu moet je voortaan met zonnebril op sleutelen...



Maarreh, mooi hoor!

Jack v

Citaat van: knip op 29-07-2011 11:04:28
bling bling jack 8)

ziet er netjes uit.

gisteren nog exact dezelfde vpb gezien bij roger ;D

zag er zeer stevig uit.
haha het zijn ook broertjes van elkaar.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla