Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

peteRRR

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Douwe

"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jans Duiven

En als je de meteors gaat halen, dan eis ik grijs tot donkergrijze remklauwen onder je 854 NBP
want het is niet alles goud wat er blinkt!

;D

UserID6342

Jullie komen allemaal maar langs jongens, gezellig en de koffie staat meestal wel klaar en anders maken we gewoon nieuwe ;D  We doen hier niet zo moeilijk ;D ;D

BBS

Citaat van: Hans Duiven op 12-08-2011 18:57:47
En als je de meteors gaat halen, dan eis ik grijs tot donkergrijze remklauwen onder je 854 NBP
want het is niet alles goud wat er blinkt!

;D

Overloper! :eusa_naughty: :eusa_naughty: ;D
Volvoloos....

Jack v

Citaat van: Hans Duiven op 12-08-2011 18:57:47
En als je de meteors gaat halen, dan eis ik grijs tot donkergrijze remklauwen onder je 854 NBP
want het is niet alles goud wat er blinkt!

;D
komen we gewooon met een DOP-er dan zie je het ook niet ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Vanavond de caravan bij Bert Jan opgehaald zit er voor zn leeftijd best noggoed uit er moet wat aan gebeuren maar dat was bekend  en valt in principe mee.



De roffel loopt er zo mee weg maar voor het gemak heb ik hem mooi in zn 4 gehouden en de snelheid op 85 ingesteld dan hobbelt ie mooi door. In zn 5 heeft ie mij toch wat te weinig toeren al versnelt hij nog wel als je gas geeft  maar om het materiaal een beetje te sparen.

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

peteRRR

Setje dikke alu,s dronder en omlaag met die kiet. ;D

Zonder gein,....ziet er goed uit Jack en jij kan hem ook goed kwijt op het terrein ( stalling ).

Veel plezier met het op knappen en de familie uitjes. :D

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

BBS

En nou even schoonmaken dat hok, en dan beginnen met spullen verzamelen... :eusa_angel:
Jack, de Action heeft soms leuke kampeer artikelen in het asortiment. Kun je voor redelijk weinig centen toch een hoop spullen scoren voor de caravan...
En ik zal z.s.m. de voortenten boel ontwarren. ;)

Gaan wij morgen ook doen, en dan zo langzamerhand de spullen weer terug zetten in de hut. Hoeven we eindelijk niet meer tussen het bestek, en de fietsen door te slalommen in huis :eusa_shifty:
Oh ja, morgen ook nog even de vrachtwaggel in pakken voor de nieuwe werkweek... :eusa_think:

P.S. Je weet toch wel dat je 90 mag met een hut achter de auto ??? ;D
Volvoloos....

Jans Duiven

Mozes wat een caravan  :o

En gratis en voor nop?
Daar had ik nog wel een dealtje uit kunnen slaan  :eusa_think:


BBS

Citaat van: Hans Duiven op 13-08-2011 22:03:58
Mozes wat een caravan  :o

En gratis en voor nop?
Daar had ik nog wel een dealtje uit kunnen slaan  :eusa_think:

Er zit (wat) werk aan de caravan. Maar met de juiste man op de juiste plek is er echt wel wat van te maken. En ik weet, ook uit het PB contact wat we hadden, dat de caravan op de juiste plaats is beland ;)....

Dan heb ik liever dat ik er iemand terecht blij mee kan maken, dan dat ik er ook nog een paar knaken voor moet hebben. Die caravan is wel van 1986....
Volvoloos....

Jans Duiven

Citaat van: BBS op 13-08-2011 22:11:07
Citaat van: Hans Duiven op 13-08-2011 22:03:58
Mozes wat een caravan  :o

En gratis en voor nop?
Daar had ik nog wel een dealtje uit kunnen slaan  :eusa_think:

Er zit (wat) werk aan de caravan. Maar met de juiste man op de juiste plek is er echt wel wat van te maken. En ik weet, ook uit het PB contact wat we hadden, dat de caravan op de juiste plaats is beland ;)....

Dan heb ik liever dat ik er iemand terecht blij mee kan maken, dan dat ik er ook nog een paar knaken voor moet hebben. Die caravan is wel van 1986....

Ik vind het fideel van je.

Dan maar geen Meteors hè?  :eusa_whistle:

BBS

Citaat van: Hans Duiven op 13-08-2011 22:15:14
Citaat van: BBS op 13-08-2011 22:11:07
Citaat van: Hans Duiven op 13-08-2011 22:03:58
Mozes wat een caravan  :o

En gratis en voor nop?
Daar had ik nog wel een dealtje uit kunnen slaan  :eusa_think:

Er zit (wat) werk aan de caravan. Maar met de juiste man op de juiste plek is er echt wel wat van te maken. En ik weet, ook uit het PB contact wat we hadden, dat de caravan op de juiste plaats is beland ;)....

Dan heb ik liever dat ik er iemand terecht blij mee kan maken, dan dat ik er ook nog een paar knaken voor moet hebben. Die caravan is wel van 1986....

Ik vind het fideel van je.

Dan maar geen Meteors hè?  :eusa_whistle:




Dat is zoooohooo gemeeeeheeeeheeennn boeoeoehoeoehoe..

;D
Volvoloos....

The Demon

Thea ziet de caravan nu en met de vondst van een mooie camping in Italië baalt ze nu dat ik vorige week je niet gebeld heb :-[.
Maar helaas, weg is weg! :'(

Groet,
The Demon.