Volvo op een budget.....

Gestart door budget850, 03-01-2011 22:22:36

Vorige topic - Volgende topic

budget850

Nog zo'n feature:

Waar is dat ronde stalen ding voor?

Jack v

voor een 92 er echt niet
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

MVeldhuis

Bekerhouder :D

Leuk dat budgetrijden, zelf ook jaren gedaan en ik ga dit topic ook zeker volgen.

budget850

ook niet met een prachte aftermarket airco?  :evil:

Misschien is de Parrot Carkit 3100 dan wel het meest waardevolle aan de auto.

Blijft toch een vreemd verhaal. Voor een gazelle impala van 15 jaar oud, betaal je zo 75-150 euro...

ulkeman

om de koffie neer te zetten tijdens het sleutelen :P

je hebt trouwens een prive bericht van me :)

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

reneetje

Budget rijden in deze prijsklasse is kansloos , eerste vereiste is dat je een goed onderhouden wagen vindt en waar je , op het moment van aanschaf, aan kunt verdienen.
_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)

budget850

Ok, mijn to-do lijstje

-tweedehands wiellager vinden (nog niet zo makkelijk vrees ik voor een 4-gat wiel)
-gordeldingen vernieuwen:

Sem

Bij ons in Kampen bij een demontage bedrijf hebben ze mij beloofd tussen de €.100,-/150,- voor mijn '90er 460 terug te geven. Het gaat hun om het gewicht aan staal.. een katalysator.. etc.. etc.. de onderdelen zijn mooi meegenomen zegt hij. Ik moet het nog maar geloven, maar daar kan je het dus altijd proberen. Een 850 is tenslotte meer staal dan een 460.

thuur

Citaat van: budget850 op 03-01-2011 22:56:52
-gordeldingen vernieuwen:
http://img801.imageshack.us/img801/3007/image6760.jpg

Waarom? Werkt het niet dan? :evil:

Citaat van: budget850 op 03-01-2011 22:46:39
Nog zo'n feature:

Waar is dat ronde stalen ding voor?

Grappig, exact zo'n ding hangt hier in de garage. Heb ik uit mijn '93-er GLE geplukt. Later een keer teruggezien in een LPG auto om de luchtinlaatslang naar beneden te hangen (en niet direct voor de opening boven de radiator) zodat het gas niet uitwaait.

Gr 8)

antraciet

Pfff en dan te denken dat ik mn 850 weg wilde doen. Vandeweek maar ff apk erop Wat een brasbak zeg. Met alle respect natuurlijk  ;)

Jasper Boven

Dit komt helemaal goed! Lache man, wagentje toch goed laten lopen en er niet al te veel geld in steken. Ik doe dat min of meer ook, alleen zoek ik dan goedkoop naar originele ,of betere, onderdelen en doe ik het werk zelf. Zo kan ik vooral op dat laatste behoorlijk besparen.
Ik ben alleen bij lange na niet zo extreem als jou denk ik. Hoe dan ook met wat creativiteit en goed zoekwerk kun je een hoop centen besparen!

budget850

@thuur, nee de gordel blijft niet zitten. Kan toch niet echt de bedoeling zijn.
Kan heel goed zijn dat hier ooit gas in heeft gelegen.

Iemand nog een gordelding liggen?

Teddy81

antraciet

binnen een aantal weken is dit een 1000+ topic wedden?  ;D :evil: