Volvo op een budget.....

Gestart door budget850, 03-01-2011 22:22:36

Vorige topic - Volgende topic

budget850

Iemand trouwens een idee wat die voor onderdeel is?
Lag onder de bestuurdersstoel.

peteRRR

Zorg eerst dat dat ding technisch veilig is om mee te rijden aub.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

budget850

mehn

Citaat van: budget850 op 06-01-2011 22:18:42
Iemand trouwens een idee wat die voor onderdeel is?
Lag onder de bestuurdersstoel.

http://img140.imageshack.us/img140/3200/image6759.jpg

Waarschijnlijk de thermostaat van je stoelverwarming. Zou jij toch wel moeten weten...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

peteRRR

Citaat van: budget850 op 06-01-2011 22:21:04
Pardon?

Is de auto wel technisch in orde ( veilig )?

Groet.

budget850

peteRRR

Ga je er niet mee de weg op?

Groet.

budget850

Niet totdat wiellager is gerepareerd tenzij om auto naar garage te rijden om wiellager te repareren.

Maar werk jij bij de RDW of politie of zo?

peteRRR

Citaat van: budget850 op 06-01-2011 22:31:50
Niet totdat wiellager is gerepareerd tenzij om auto naar garage te rijden om wiellager te repareren.

Maar werk jij bij de RDW of politie of zo?

Ik hoop dat je voor 300 euro een veilige auto rijd,want dat is voor jezelf wel belangrijk,en ik zeg het met een goede bedoeling ;)

Groet.

budget850

Ik ben wel krenterig, niet gek.....    ;)

jrkalf

Ik denk dat Peterrrrrrrrrrrrrrr (hoeveel R moet je hebben om een langere e-penis te hebben) bedoelt dat je dan wel in een tank rijdt, maar ook die kunnen stuk. Kijk in het topic algemeen maar naar wat "overlijdensberichten", hierbij bedoel ik in dit geval auto's en niet het helaas zeer tragische geval van een volvo850club lid.

btw, waar rij je de auto rond? Ik ben zelf met het strippen van een oude klusauto bezig... Wie weet ligt er nog wel wat tussen wat je kan gebruiken...

om je voor te zijn: het is een 5-gaats wiel. Ik weet niet of die wiellager gaat passen.

Tip van flip (zover je het nodig hebt): Haynes, de gouden aanschaf voor elke volvo klusser.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Rutger

Dit wordt een leuke om te volgen. Hou een spreadsheetje bij met alle gemaakte kosten, kijken hoe low budget het blijft..:)

ulkeman

wat daar onder je stoel vandaan komt is inderdaad je thermostaat van de stoel verwarming.
is al eerder mee aan het werk geweest zo te zien

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

peteRRR

Citaat van: jrkalf op 06-01-2011 22:40:57
Ik denk dat Peterrrrrrrrrrrrrrr (hoeveel R moet je hebben om een langere e-penis te hebben)

Ik heb hier een tijd al op zitten wachten,waarom al die RRRR,s in de naam ;D

Probeer maar eens een avatar naam met peter aan te maken hiero,uiteindelijk maar gewoon de r in gedrukt gehouden,en het was gelukt.

Groet.

jrkalf

Citaat van: Rutger op 06-01-2011 22:43:18
Dit wordt een leuke om te volgen. Hou een spreadsheetje bij met alle gemaakte kosten, kijken hoe low budget het blijft..:)

Wat rutger zegt. Ons is rare Hollanders, als er geen cijfers zijn geloven we er geen bal van.
Open boekhouding!!! (voor zover je er voor open staat, het blijft je eigen project)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.