Binnen verlichting mysterie

Gestart door GJV70, 22-12-2010 08:34:05

Vorige topic - Volgende topic

GJV70

Heren,

Het volgende:

Als ik de auto open met ab dan verwelkomt de volvo mij met de binnenverlichting die gaat branden. Als ik de portier open dan brandt de voeten verlichting en het lampje in de deur. Zoals het hoort. Als ik de deur sluit en de auto op contact zet en dan de bestuurders deur open brandt de binnen verlichting niet en de voeten en deur verlichting eveneens niet. Bij het openen van de andere portieren brandt alles wel gewoon. Pas als ik de sleutel uit het contact neem gaat de binnen verlichting branden maar de deur en voetenverlichting blijft uit. (van de bestuurders kant)

Iemand een idee?  :eusa_think:

Bedankt!

GJ
Roffel Sound Addict

thuur

Microswitch bestuurdersportier.

Gr 8)

GJV70

Dat is dat lastige verweg gestopt klein ding in het slot toch ;) Maar waarom werkt die wel als de auto niet op contact staat ???
Roffel Sound Addict

thuur

Hij hapert en er zijn meer pulsen om de binnenverlichting aan te laten gaan, niet alleen door het slot zelf.

Gr ;)

GJV70

Ok duidelijk! Bedankt! Weer een leuke klus voor wat warmer weer :)
Roffel Sound Addict

thuur

Citaat van: GJV70 op 22-12-2010 10:16:13
Ok duidelijk! Bedankt! Weer een leuke klus voor wat warmer weer :)

Als je het leuk vindt heb ik hier nog een V70 staan met 2 haperende sloten.

Gr ;D

GJV70

Haha! Daar moet ik nog achter komen he ;) Maar als ik het leuk vind kom ik er een gezellig dagje Maastricht van maken! :)
Roffel Sound Addict

wimped

Bij mijn roffel branden de deurlampen en voetenverl wel, de binnenverlichting niet als ik een deur open.
Geen afstandsbediening of centtal lock systeem

wim

L.E.E

Citaat van: wimped op 26-12-2010 14:18:23
Bij mijn roffel branden de deurlampen en voetenverl wel, de binnenverlichting niet als ik een deur open.
Geen afstandsbediening of centtal lock systeem

wim
Niet als domme vraag bedoeld, maar staat de schakelaar bij de binnenverlichting (bij achteruitkijkspiegel) wel op de portierstand?
En werkt het bij alle portieren niet?