TomTom iPhone App Europa

Gestart door Ann., 04-01-2011 19:13:13

Vorige topic - Volgende topic

Ann.

Wie heeft deze App aangeschaft en kan mij hierdoor aan- of juist afraden deze App voor ongeveer €70  te kopen?
Lijkt mij handige oplossing, tel heb ik altijd bij me, en dan daarmee de navi ook?

(NB: Ik heb geen tmobile abb. dus die gratis navi van hen is geen oplssing)

thuur

Citaat van: Ann. op 04-01-2011 19:13:13
Wie heeft deze App aangeschaft en kan mij hierdoor aan- of juist afraden deze App voor ongeveer €70  te kopen?
Lijkt mij handige oplossing, tel heb ik altijd bij me, en dan daarmee de navi ook?

(NB: Ik heb geen tmobile abb. dus die gratis navi van hen is geen oplssing)

Ik heb hem niet, maar we hebben het hier wel overwogen. Belangrijkste reden om het niet te doen: Een losse TomTom gaat waarschijnlijk 2 tot 3x zo lang mee als de periode dat je je Iphone gebruikt.

Gr ;)

Ann.

Goede afweging, heb rti in de blauwe en in de groene dus niets, maar de groene komt ook in het buitenland en dan is wat navi toch wel eens gewenst...
Ga eens kijken hoeveel een "echte"TomTom kost.

)()()sT

Ik heb 'm wel en jou redenering klopt: ik heb 'm dus altijd bij me.
Het argument van Thuur klopt ook wel... Echter als je na bv. 2 jaar de iPhone 7 koopt (;D) kun je je app's die in iTunes en je account staan wederom op je nieuwe foon zetten.

Voor beide (de telefoonversie of de losse) zul je updates moeten downloaden/kopen.

Let wel: ik heb ook dat carkit-geval met gps-versterker.

Ann.

Dank voor de reacties. Ik ga hem denk ik toch aanschaffen want ik ben aardig verknocht aan alle gedgets met een stukje fruit achterop, en gebruik de apps nu ook op meerdere apparaten en dat werkt prima.
Even eten en dan maar eens shoppen..:-)

)()()sT

Citaat van: Ann. op 04-01-2011 19:42:40
Dank voor de reacties. Ik ga hem denk ik toch aanschaffen want ik ben aardig verknocht aan alle gedgets met een stukje fruit achterop, en gebruik de apps nu ook op meerdere apparaten en dat werkt prima.
Even eten en dan maar eens shoppen..:-)

Of je foon jailbreaken en dan kost ie niks volgens mij  :eusa_whistle: ;D
Hij werkt dus, zoals ik zei, met dat TomTom carkitje het beste.

)()()sT

Ik zit te forummen op de iPhone en kan de link niet openen  :-[ ;D

Ann.

Oo sorry ben ook een digibeet, het staat op de site van tomtom bij de accesoires voor de iPhone App.

)()()sT

Ja die.... Verwacht geen topperdepop carkit hoor, maar ik heb (nog) geen Parrot en dan is ie wel handig.

rovelra

De Tomtom app  kan op 5 verschillende iphone's gebruikt worden , inclusief op alle toestellen de updates erbij !

rovelra

Citaat van: Ann. op 04-01-2011 19:52:55
Is dat de carkit van onderstaande link?
(http://prod-webproxy-staging.almere.tomtom.com/en_gb/products/mobile-navigation/tomtom-car-kit-for-iPhone/)

Krijg de link ook niet geopend!
Maar als het de originele tomtom carkit for iphone betreft :
http://www.pdashop.nl/product/72053/101939/4612/category-4214-smartphones-pda-s/tomtom-apple-iphone-carkit.html

Dan zou ik zeggen absoluut niet kopen want ding is geen drol waard !

Marc O.

Citaat van: rovelra op 04-01-2011 20:49:27
(http://prod-webproxy-staging.almere.tomtom.com/en_gb/products/mobile-navigation/tomtom-car-kit-for-iPhone/)

http://www.pdashop.nl/product/72053/101939/4612/category-4214-smartphones-pda-s/tomtom-apple-iphone-carkit.html

Sorry hoor, maar da's echt klinklare onzin.

Is een prima carkit, maar aan de dure kant. En dat komt doordat er een gps ontvanger in zit omdat de gps ontvanger van de iPhone zelf bar slecht is. Zonder die carkit kun je je iPhone eigenlijk niet echt als navigatie apparaat gebruiken. Overigens is ie beduidend goedkoper te verkrijgen dan voor de 99 Euro die de PDAShop ervoor wil hebben. Ik heb hem via Typhone (www.typhone.nl) gekocht voor 70 Euro geloof ik.

Ik gebruik Navigon zelf ook vrijwel dagelijks en ben er erg tevreden over. Ik had geen zin om een apart apparaat te kopen voor Navigatie, maar de tip van Thuur is op zich best goed: Een losse TomTom (of vergelijkbaar ander apparaat) kost wellicht minder dan de minimaal 140 Euro die je kwijt bent voor Navigon + carkit.
...The Nile isn't just a river in Africa...

rovelra

Citaat van: Marc O. op 04-01-2011 21:01:58

Is een prima carkit, maar aan de dure kant. En dat komt doordat er een gps ontvanger in zit omdat de gps ontvanger van de iPhone zelf bar slecht is. Zonder die carkit kun je je iPhone eigenlijk niet echt als navigatie apparaat gebruiken. Overigens is ie beduidend goedkoper te verkrijgen dan voor de 99 Euro die de PDAShop ervoor wil hebben. Ik heb hem via Typhone (www.typhone.nl) gekocht voor 70 Euro geloof ik.

Ik gebruik Navigon zelf ook vrijwel dagelijks en ben er erg tevreden over. Ik had geen zin om een apart apparaat te kopen voor Navigatie, maar de tip van Thuur is op zich best goed: Een losse TomTom (of vergelijkbaar ander apparaat) kost wellicht minder dan de minimaal 140 Euro die je kwijt bent voor Navigon + carkit.

Das dan jou mening!
Ik zelf heb meerdere problemen met deze houder nl :
- Als ik muziek beluister via de minijack hoor ik constant het netwerk zoeken via de radio
- De iphone moet zonder de stroom in aansteker in de houder worden gezet , nadat deze erin zit kan ik pas de stroom in de aansteker duwen . Doe ik het met de stroom plug erin krijg ik de melding op de iphone van "deze accesoires word NIET ondersteund !"
- Het koppelen via bleutooth verloopt niet altijd vlekkeloos
- De microfoon wat erin zit is zeer slecht te verstaan voor de genige waar je mee belt ( rij niet harder dan tachtig anders hoor je bijna niks )
- Het volume van de interne speaker laat  te wensen over

Het GPS gedeelte daar integen  werkt uitstekend

Ik ben niet de enigste met dit probleem , ken nog drie personen die het zelfde euvel hebben

Joost zei het net ook al dat het geen top kwaliteit is !

Zelf gebruik ik een parrot en die is stukken beter dan die tomtom crap!

Marc O.

Citaat van: rovelra op 04-01-2011 21:12:44
Citaat van: Marc O. op 04-01-2011 21:01:58

Das dan jou mening!
Ik zelf heb meerdere problemen met deze houder nl :
- Als ik muziek beluister via de minijack hoor ik constant het netwerk zoeken via de radio
- De iphone moet zonder de stroom in aansteker in de houder worden gezet , nadat deze erin zit kan ik pas de stroom in de aansteker duwen . Doe ik het met de stroom plug erin krijg ik de melding op de iphone van "deze accesoires word NIET ondersteund !"
- Het koppelen via bleutooth verloopt niet altijd vlekkeloos
- De microfoon wat erin zit is zeer slecht te verstaan voor de genige waar je mee belt ( rij niet harder dan tachtig anders hoor je bijna niks )
- Het volume van de interne speaker laat  te wensen over

Het GPS gedeelte daar integen  werkt uitstekend

Ik ben niet de enigste met dit probleem , ken nog drie personen die het zelfde euvel hebben

Joost zei het net ook al dat het geen top kwaliteit is !

Zelf gebruik ik een parrot en die is stukken beter dan die tomtom crap!

Ja, is inderdaad mijn mening, net zoals het jouw mening is dat ie waardeloos is hè ::)

Overigens: De punten die je aangeeft ervaar ik zelf geen van allen. En wat betreft het tweede punt: Heb je de TomTom carkit app geïnstalleerd?
...The Nile isn't just a river in Africa...