Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: maruska op 07-05-2011 22:00:32
ik voorzie een lange avond op een steigerpijp met sander, en echte goeie gehaktballen !
ik denk gelijk aan een korte nacht

elianmars

@San: heb jij ervaring met de magneetkoppeling? Ik heb het niet eerder gedaan. Een tijdje geleden kreeg ik al de vraag van een ander forumlid of ik het zou willen doen, maar heb toen gezegd dat ik het niet zie zitten  :eusa_shifty:

Sbv

Citaat van: elianmars op 07-05-2011 22:43:57
@San: heb jij ervaring met de magneetkoppeling? Ik heb het niet eerder gedaan. Een tijdje geleden kreeg ik al de vraag van een ander forumlid of ik het zou willen doen, maar heb toen gezegd dat ik het niet zie zitten  :eusa_shifty:
Geen ervaring mee, en nooit gedaan. In theorie is het niet spannend, maar praktijk.....

elianmars

Citaat van: Sbv op 07-05-2011 22:45:41
Citaat van: elianmars op 07-05-2011 22:43:57
Geen ervaring mee, en nooit gedaan. In theorie is het niet spannend, maar praktijk.....

Dat bedoel ik...... Ik vind onder de wagen liggen samen met Mark best gezellig, maar het moet allemaal wel lukken, natuurlijk  ;D

antraciet

Ach je moet maar zo denken en schermen op de plek en gehaktballen (zal een doos meenemen  ;D ;) Plus lekker met zn allen onder de auto  8)

elianmars

De directie is nog in overleg, maar ziet het eerlijk gezegd (nog) niet zitten om het te doen  :eusa_shifty:

antraciet

We wachten rustig af wat de directie beslist  ;)

antraciet

Net het kerkhof maar even verwijderd van de voorkant . Tsjongejonge wat veel lijken  :-X

Sbv

Aan deze kant nog iemand die het niet echt ziet zitten om te doen. Mogelijk dat er hier wel iemand ervaring heeft om dat wel te doen.

antraciet

ulkeman

Citaat van: antraciet op 08-05-2011 21:34:37
Net het kerkhof maar even verwijderd van de voorkant . Tsjongejonge wat veel lijken  :-X

dat houd je niet lang netjes arjen.
mijne zaterdag gedaan maar zit nu weer helemaal vol men :eusa_wall:

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

Sbv

Citaat van: antraciet op 08-05-2011 21:58:35
Zou het niet de orifice kunnen zijn?
Dan moet het hele systeem open. Eerst netjes aftappen, dan ander orifice erin en dan zou ik ook gelijk een andere droger nemen. Druk test doen, indien geslaagd weer vullen

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

antraciet

Volgens mij heb ik daar ergens een truukje over gelezen van iemand kan het alleen niet terugvinden :eusa_wall: :eusa_wall: Dan hoerf je het systeem niet af te tappen net vorige week gevuld