Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Nogmaals heel veel plezier in Frankrijk. Blijven heerlijke reisauto's die volvo's :eusa_dance:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Vandaag terug van Nice geen koude lucht meer airco ff uit en er is weer kou  ??? Voor mn vakantie bijgevuld. Imnterieursenson kaduuk of systeem lek? :eusa_wall: :eusa_wall:

elianmars

Taranis

antraciet

Het rare is dat beneden de 22 graden buiten hij het gewoon blijft doen. En de interieursensor zit waar bij een N  :-[. Ps we zijn weer thuis  ; :D :-\

Sbv

Citaat van: antraciet op 07-05-2011 12:38:30
Het rare is dat beneden de 22 graden buiten hij het gewoon blijft doen. En de interieursensor zit waar bij een N  :-[. Ps we zijn weer thuis  ; :D :-\
interieur sensor zit op bedieningspaneel van de climate control, dat kleine roostertje aan de linkerkant

antraciet

Unit moet eruit neem ik aan . Moest je dan de accu loskoppelen, volgens mij wel  :eusa_eh:

Sbv

Citaat van: antraciet op 07-05-2011 14:55:11
Unit moet eruit neem ik aan . Moest je dan de accu loskoppelen, volgens mij wel  :eusa_eh:
Klopt helemaal.
Je kan ook gewoon even door het rooster blazen. Wees voorzichtig mocht je ergens perslucht hebben

antraciet

Dank je Sander. Rest alleen de vraag waarom hij het beneden de 22 graden gisteren perfect deed ???. Is niet fijn met 28 graden zonder airco weet ik nu weer ;D

Sbv

Citaat van: antraciet op 07-05-2011 15:00:46
Dank je Sander. Rest alleen de vraag waarom hij het beneden de 22 graden gisteren perfect deed ???. Is niet fijn met 28 graden zonder airco weet ik nu weer ;D
speling magneetkoppeling ? bij hoge buitentemperaturen dat de speling dan net te groot is

antraciet

Dus kwestie van vulringetje weghalen, dan weet ik dat er binnenkort weer gehaktballen richting westen moeten  ;D en heeft Marcel z'n schermen  ;) Of zouden we dat niet met z'n allen kunnen?
PS weet nu ook dat de dopjes van de dragers van de imperial er boven de 170 afvliegen  :eusa_wall:

grijzev70tdi

antraciet

grijzev70tdi

maruska

ik voorzie een lange avond op een steigerpijp met sander, en echte goeie gehaktballen !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R