Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

antraciet

Citaat van: elianmars op 09-02-2011 19:12:39
Citaat van: antraciet op 09-02-2011 18:03:42
Zo twee nieuwe bouten rijker en een irritatie armer. Probleem opgelost  ;D

Dus toch?  ;D

Yep Er zat er zelf eentje los  :o

elianmars

Citaat van: antraciet op 09-02-2011 19:17:27
Citaat van: elianmars op 09-02-2011 19:12:39
Citaat van: antraciet op 09-02-2011 18:03:42
Zo twee nieuwe bouten rijker en een irritatie armer. Probleem opgelost  ;D

Dus toch?  ;D

Yep Er zat er zelf eentje los  :o

Niet zo vreemd dus, dat je rare geluiden hoorde  :o
Fijn dat het nu over is! Als je nou eerder naar me had geluisterd, had je je een week twee weken (zie quote) minder lang hoeven ergeren  :eusa_whistle:

Citaat van: elianmars op 25-01-2011 01:15:50

Ik ga toch denken dat het de bouten in de wielnaven zijn, die ik heb vervangen door de gemodificeerde bouten. Ik had ook een kloenk, die ik vooral hoorde tijdens het overschakelen.

Sbv

Is het nu helemaal stil ? Zou mooi zijn dat het zo simpel op te lossen is. Op naar de volgende klus. Draagarmen...

antraciet

Citaat van: Sbv op 09-02-2011 19:20:28
Is het nu helemaal stil ? Zou mooi zijn dat het zo simpel op te lossen is. Op naar de volgende klus. Draagarmen...
Yep en yep  ;D

Taranis

Hm, dan zal ik ze er binnenkort ook maar eens indraaien. Heb ze al een paar maanden liggen, vóór zitten ze er al in. Ben ik misschien ook van het getok af :eusa_think:

Het zijn trouwens net 850's, ze hebben allemaal dezelfde kwaaltjes ;D

antraciet

Is het handig voor de draagarmoperatie als ik een compressor meeneem? Tenminste als iemand een luchtsleutel heeft  ;)

elianmars

Citaat van: antraciet op 09-02-2011 23:14:50
Is het handig voor de draagarmoperatie als ik een compressor meeneem? Tenminste als iemand een luchtsleutel heeft  ;)

Ik heb twee compressoren staan. En een luchtsleutel, al is die niet echt sterk. Ik moet nog eens een keer een goede aanschaffen.

antraciet

Citaat van: elianmars op 09-02-2011 23:40:33

Ik heb twee compressoren staan. En een luchtsleutel, al is die niet echt sterk. Ik moet nog eens een keer een goede aanschaffen.
Ligt dat aan de sleutel of aan de capaciteit van de compressor?

elianmars

Citaat van: antraciet op 09-02-2011 23:42:15
Citaat van: elianmars op 09-02-2011 23:40:33

Ligt dat aan de sleutel of aan de capaciteit van de compressor?

Ligt aan de sleutel. Zat in een koffer met nog meer luchtgereedschap. Andere stukken die er in zaten heb ik al weg kunnen gooien  :eusa_doh:

antraciet

dit iets dan Wil ik wel inbrengen in het gereedschap voor gezamelijke klussen

http://link.marktplaats.nl/419178961 340Nm

antraciet

hoeveel nm moet een fatsoenlijke luchtsleutel eigenlijk hebben?

UserID6342

Kijk even hier bij de Hazetsleutel, dit is een goede en ook een sterke: http://www.gereedschappen-outlet.nl/hazet-slagmoersleutel-1-2.html

Verder had Dennis hier laatst nog een stukje overgeschreven, wellicht kan hij het hier even plaatsen.

Het belangrijkste voor een goede slagmoersleutel is dat je je niets wijs laat maken door de verkopers.  Een koppel van 4 a 500 NM is helemaal noppes, nada, het belangrijkste is het loshaalkoppel (!!), de rest is niet echt interessant.  Bij de goede sleutels word dus ook het loshaalkoppel vermeld, hoe hoger hoe sterker de sleutel.  De meeste prutskneut vermeld een koppel uit het niets en moet je dus ook niet kopen.

Zei Dirkie omdat hij zelf ook in de markt is voor 2 goede (!) slagmoersleutels.

antraciet

Vanavond de mistlampen voor het eerst gebruikt. Geen vermelding in het dashboard klopt dat?  :(

Sbv

Citaat van: antraciet op 14-02-2011 23:15:59
Vanavond de mistlampen voor het eerst gebruikt. Geen vermelding in het dashboard klopt dat?  :(
Alleen op de schakelaar toch ?

antraciet

Citaat van: Sbv op 14-02-2011 23:20:27
Citaat van: antraciet op 14-02-2011 23:15:59
Alleen op de schakelaar toch ?

Wat een brasbak zo'n N  ;D