Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

antraciet

Krijg de faktuur nog maar volgens mij wordt het als 1 update gezien en dus ongeveer 30 ex  ;)

grijzev70tdi

Gelukkig dat het mee viel. Al contact gehad met thuur?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Nou het viel dus niet mee de tellerunit konden ze niks aan doen. Maar heb nu wel de nieuwste can-update erin zitten. Thuur gepbt waarschijnlijk volgende week eindje rijden  ;)

grijzev70tdi

Ik bedoelde van de radio ;) Je moet naar Maastricht toe?

antraciet

Aha en ja ;). Je komt nog eens ergens met  zo'n N Maastricht en dan binnnenkort richting Rotterdam (Marcel)  ;D

grijzev70tdi

Vertel mij wat, even 400 km rijden door de sneeuw om je auto op te halen die niet klaar blijkt te zijn omdat er geen onderdelen voor zijn. In Zweden nog wel

antraciet

Hallo allemaal

Nog even terugkomend op de Budulan methode. Begrijp ik het goed dat je het plastic van de chip moet halen met bv aceton en dan gewoon verhitten met een verfstripper oid?

groet Arjen

ps eerst maar vragen en dan doen want een nieuwe klokkenwinkel is 800excl  ;) ;D

elianmars

Geen idee hoe het moet, maar als je 'm verziekt, op www.ebay.de staan er genoeg  ;D

Sbv

Kan je er gelijk verchroomde ringen omheen zetten  ;D

antraciet

elianmars

Eerst pb sturen, dan posten dat er een pb is.

Niet andersom  ;D

antraciet

antraciet

Wat ik me nog afvroeg. Het is algemeen bekend dat de tellerunits van modeljaren 2001-2003 problemen geven . Is dit niet te verhalen op volvo? Je mag toch verwachten dat een tellerunit net zo lang meegaat als de rest van een auto?

Sbv

Citaat van: antraciet op 14-03-2011 22:49:53
Wat ik me nog afvroeg. Het is algemeen bekend dat de tellerunits van modeljaren 2001-2003 problemen geven . Is dit niet te verhalen op volvo? Je mag toch verwachten dat een tellerunit net zo lang meegaat als de rest van een auto?
Je kan het proberen, maar geen je weinig kans.

Heb je al contact met Erich Technical Support(ETS) gehad ? Mogelijk is het wel heel simpel op te lossen.
Nieuwe teller unit is wel zo op ebay gekocht, echter zit je dan met probleem van software waarschijnlijk