Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Volgende keer wat frituurvet op de bouten smeren. Roesten ze niet zo vast.        Zijn jullie alleen met de draagarmen bezig geweest of ook nog andere dingen gedaan?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Taranis

Citaat van: Sbv op 22-03-2011 13:42:32
Bij Ronald bedoel ik, daar ging het redelijk los, makkelijker dan gedacht.

Met dank aan de tip van de Renooit-monteur ;D

grijzev70tdi

antraciet

Zo ook maar even een berichtje van mijn kant . Heel kort nachtje heb nu koppijn  :eusa_wall: Sander bedankt voor het lenen van de auto  ;) . Verder was het een latertje, balen dat het bij het uit de werkplaats rijden meteen mis bleek te zijn. Maar niks aan te doen. Hoop dat het vanavond gaat lukken heren :D. Als iemand nog tips heeft graag

Quota

Maareuh, moet ik nog koffie komen zetten vanavond? Ik heb geen flauw idee waar het is (en of het voor mij te doen is om daar te geraken), maar ik zal het toch in overleg moet proberen waar te maken....

antraciet

irikro

Nou mannen, veel succes straks. Hopelijk is San eerder thuis vanavond.

grijzev70tdi

antraciet

Citaat van: irikro op 22-03-2011 19:02:50
Nou mannen, veel succes straks. Hopelijk is San eerder thuis vanavond.

Ik hoop het ook  :eusa_pray: dan is het een makkie geweest vanavond ;)

gr Arjen

elianmars

Als het goed is, is Sander al bezig. Ik zit op de school van de jongens te wachten op een gesprek met de leerkrachten :eusa_shifty:

grijzev70tdi

elianmars

grijzev70tdi

Quota

Ik ben inmiddels gewoon thuis en ga vanavond nergens meer naar toe, mocht mijn hulp aanwezigheid op een ander moment gewenst zijn, dan hoor ik het wel... :eusa_whistle: