Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Was het de vorige keer zo laat? Ik was volgens mij voor 2 uur thuis toen ;) :P

Bouke

Citaat van: antraciet op 22-03-2011 22:07:04
Nee ik bedoel toen we met mijn opendak aan het stoeien waren wat niet wilde lukken ;)
Ben je al klaar of zo ???

antraciet

Aaah op die manier. Ik dacht al de alzheimer light slaat weer toe  ::). Ben benieuwd hoe het gaat trouwens :eusa_pray: Wordt tijd voor een forumwebcam daar  ;D

antraciet

Citaat van: Bouke op 22-03-2011 22:11:49
Citaat van: antraciet op 22-03-2011 22:07:04
Nee ik bedoel toen we met mijn opendak aan het stoeien waren wat niet wilde lukken ;)
Ben je al klaar of zo ???

Nee ik mocht vandaag niet meedoen  :'(

grijzev70tdi

Kun je ze nog een beetje in de gaten houden daarzo ;D
misschien is het wel niet helemaal goed gegaan en zijn ze hem aan het slopen :eusa_shhh:

Bouke

antraciet

grijzev70tdi

Komen ze hem niet even naar Borculo brengen dit weekend??

elianmars

:eusa_dance: :eusa_dance:

De frietkar rijdt weer! Sander is nu onderweg naar Arjen, Arjen is onderweg naar Sander. Ergens halverwege zullen ze de auto's omruilen en heeft ieder zijn eigen wagen weer  ;D

Ook met veerspanners wilden het niet lukken, dus ten einde raad hebben we de hele boel weer gedemonteerd. Ook de aandrijfas weer uit de bak getrokken en alles vanaf het begin weer opgebouwd.

En toen wilde het ineens wel lukken  :D  Blijkbaar zat er ergens iets toch niet zoals het hoorde  :eusa_think:

Na alles weer goed vast gezet te hebben, heeft Sander een proefritje gemaakt en alles voelde en klonk goed, dus alles is nu in orde (hoop ik  :eusa_shifty:).

Als het goed is, is Sander vandaag voor twaalf uur thuis  ;D

grijzev70tdi

Mooi zo dat het gelukt is! En maarzo voor 00.00 uur klaar en thuis! Kan Arjen weer toeren

antraciet

IK ben dr weer  :eusa_dance: :eusa_dance: En wat een verschil stuurt en stuk strakker. Alleen de banden  :eusa_think: Marcel en Sander hardstikke bedankt enne de ballen liggen klaar dit weekend  ;) ;D ;D

Sbv

Ik was nu om 0:20 thuis. Een vroegertje tov gisteren.

Mooi dat je het verschil goed voelt. Ik kan me niet zo herinneren hoe de auto voorheen reed.
Denk even aan uitlijnen daar er best wel veel los geweest is.

We hebben in Veenendaal een kleine meeting gehad en de auto's weer omgewisseld. Op het rit Zevenhuizen - Veenendaal niets gemerkt verder behalve dat de banden wat lawaai maken

maruska

Mooi werkje weer mannen.. Lang avondje eergisteren, maar de moeite waard dus uiteindelijk ;D
* maruska vond de gehaktballen zeer goed eetbaar !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R