Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 16-04-2011 22:59:40
Aha, vandaar, die van mij heeft geen roetkat. Rookt en zuipt dus veel minder.

Raar maar waar ja :) ik roep al 2 jaar dat ik dat filter eronder vandaan ga halen :eusa_wall:

antraciet

Even een vraagje. De N is de eerste auto die ik heb met volleer. Heb al wel even gekeken in het interieur topic maar niks gevonden. Hoe kan ik dit interieur in nieuwstaat (zoals het nu is ) houden?

Jeff

Pb Arjen (rode 850R) even, die onderhoud meerdere auto's waaronder ook het leer. ;)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Taranis

Citaat van: antraciet op 20-04-2011 23:24:52
Even een vraagje. De N is de eerste auto die ik heb met volleer. Heb al wel even gekeken in het interieur topic maar niks gevonden. Hoe kan ik dit interieur in nieuwstaat (zoals het nu is ) houden?

1x per half jaar reinigen en daarna in het leervet zetten.

antraciet

Vanavond moest ik ff op en neer naar Raalte en onderweg volgens mij een bekende van het forum tegengekomen Een groene estate met 2 mega verstralers erop, maar wat me opviel was dat de airco koelde maar ook even niet Als ik m dan weer een tijdje uitgezet had deed ie het weer .Te weinig koelmiddel??

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

antraciet

Hij wordt eventjes koud Volgende week maar ff laten checken. Want 1 mei op naar z Frankrijk  :eusa_dance:

grijzev70tdi

Checken vind ik zon vaag iets. Hij doet het of hij doet het niet.
Als je het zeker wil weten, leegzuigen, vacuumeren evt met stikstof en dan weer vullen. Weet je zeker dat hij dicht is je er voorlopig weer tegen aan kan

antraciet

Taranis

Citaat van: antraciet op 23-04-2011 23:46:55
Vanavond moest ik ff op en neer naar Raalte en onderweg volgens mij een bekende van het forum tegengekomen Een groene estate met 2 mega verstralers erop, maar wat me opviel was dat de airco koelde maar ook even niet Als ik m dan weer een tijdje uitgezet had deed ie het weer .Te weinig koelmiddel??

Dat klinkt precies als wat ik met de S60 had. Daar was 1 of andere schakelaar ral, waardoor ie maar door bleef gaan en het systeem bevroor. Even laten ontdooien en de boel deed het inderdaad weer. De volgende keer dat ie er mee nokt, kijk dan eens onder de kap of je het ijs op de leidingen ziet zitten? :)

Overigens had de garage ook bij mij de houding van 'hij doet het of hij doet het niet', en dat is dus gewoon onzin. Sorry.

grijzev70tdi

Citaat van: antraciet op 23-04-2011 23:56:07
Doe je best. :evil: Wanneer? :eusa_whistle:

kom van de week maar ff langs, duurt wel ff een uurtje

Emiel

Citaat van: grijzev70tdi op 23-04-2011 23:55:20
Checken vind ik zon vaag iets. Hij doet het of hij doet het niet.
Als je het zeker wil weten, leegzuigen, vacuumeren evt met stikstof en dan weer vullen. Weet je zeker dat hij dicht is je er voorlopig weer tegen aan kan

Vacumeren met stikstof. :eusa_eh:

grijzev70tdi

Als er veel te weinig in zit ga ik hem ook met stikstof op druk zetten. Om zeker te weten dat hij dicht zit. Daarna vacuumeren

tom480

Citaat van: antraciet op 23-04-2011 23:46:55

Toevallig een 855R ?
- R1200GS -

antraciet