Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Map24.nl of com al geprobeerd ?

@marcel ik hou niet van vliegen. Vindt het eng en zwaar oncomfortabel, maar ja anders kom je nergens dus tch vliegen

antraciet

elianmars

Citaat van: antraciet op 16-05-2011 23:58:18
via aangegeven maar doet ie niet normaal 648 km via luxemburg ???

Over Luxemburg inderdaad 648 km., via Luik 708 km. volgens routenet.

Edit: niet goed gedaan. Zal het nog even opnieuw invoeren.

elianmars

Citaat van: Sbv op 17-05-2011 00:01:25

@marcel ik hou niet van vliegen.

Ik ook niet. Irritante rotbeesten  >:(

;D  Ik vind het ook niet alles, hoor. Ik zit al niet lekker, laat staan hoe jij opgevouwen moet zitten in zo'n stoel.....

antraciet

knoopie

arjen......

ga gewoon met deze en vul deze af met benzine diesel en champange......

:eusa_whistle:

antraciet

Taranis

Waarom rij je niet over Utrecht - Breda - Antwerpen - Lille ?

Sbv

Citaat van: antraciet op 16-05-2011 23:20:13
A.s. zaterdag naar Goderville vlakbij le Havre. Volgens de routeplanner via Luik 635 km en via Luxemburg 950 km  ???. Iemand een tipje  ; :P
Net even via wat anders zitten kijken. Het is allemaal snelweg
Arnhem -A50 -> A15 Gorinchem, A27 Breda  A16 -> Antwerpen -> Gent -> Jabbeke -> Calais -> Abbeville en dan afzakken  ca 680 km

BBS

Wil je een stukje binnendoor in FR, dan kun je net voor de Peage -laatste afslag- bij Arras (A1) de snelweg af.
Vanhieruit lekker binnendoor sturen. Arras-Hesdin-Abbeville-Rouen/Le Havre. (A1-D939-D928-A28)
Vanaf Arras kun je binnendoor richting Abbeville. Bij Abbeville kom je dan de A28 weer op waar je naar beneden rijd richting LeHavre/Rouen 8)

Bij mijn laatste werkgever moesten we regelmatig op Maandag morgen vertrekken vanaf Genemuiden naar Evreux en via bovenstaande route binnen 8 uur in Evreux. Dit met de vrachtwaggel ;D

Toevoeging: Op de D939/D928 zitten een paar goede routiers, waar je voor redelijk weinig geld erug lekker kunt eten ;) :laugh:
Volvoloos....

v40pokemon

Van de peage met de auto wordt je denk ik niet arm (is met grote voertuigen wel anders!). Gooi wel de tank vol in BelgiĆ« (alleen van de snelweg af bij de onbemande) want in FR weten ze heel goed wat dure brandstof is  :evil:

antraciet

IK gooi m gewoon vol in Groenlo 1.28 en dan terug zie ik wel ;) Vorige reis incl bergen 1150 km gehaald op 1 tank incl 200+ op de autobahn  :eusa_shhh:. Iig morgen even een paar boodschappen doen de lullo (M'n zoon is zijn bitje kwijt) Paar broodjes smeren en dan zaterdag om 6 uur weg  :eusa_wall: :eusa_wall:

antraciet

Zo ik ben terug . Bart is 3e geworden in zijn klasse  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: En uit een veld van 250 sporters zelfs uit Kazachstan  ;D

Sbv

netjes, van harte.

Waar is de volgende trip naar toe

elianmars

Was Hans Kazan er ook?  :o

Gefeliciteerd met de derde plaats!  :eusa_clap: