Antraciets N blogje titans en spoiler gescoord

Gestart door antraciet, 05-01-2011 15:31:22

Vorige topic - Volgende topic

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 29-12-2011 20:11:35
Heb je al geprobeert of het werkt?
Vast niet, we hebben de bekabeling van het alarm losgehaald  ;D

grijzev70tdi

antraciet

grijzev70tdi

grijzev70tdi

antraciet

Nee nog geen tijd gehad. Morgen maar weer loshalen en nummer aflezen  :eusa_wall:

antraciet

Vandaag de centrale asmoer maar een tikkie vaster gezet en de kloink is weer weg. Morgen maar locktide en nieuwe moer met rubber bestellen

Sbv

Citaat van: antraciet op 01-01-2012 22:53:54
Vandaag de centrale asmoer maar een tikkie vaster gezet en de kloink is weer weg. Morgen maar locktide en nieuwe moer met rubber bestellen
Die zitten er bij mijn weten al bij je op toch?

antraciet

Citaat van: Sbv op 01-01-2012 22:55:04
Citaat van: antraciet op 01-01-2012 22:53:54
Die zitten er bij mijn weten al bij je op toch?

Rubbers waren toen voor de veren. Die liggen nu bij Marcel in de kast  ;). En gezien het feit dat de asmoer een rekbout is lijkt het me verstandig een nieuwe te plaatsen en vast te lijmen

elianmars

Hoe ver ben jij met de turboslang, Arjen? Ik zie net op het Volvoforum dat er iemand is die precies hetzelfde heeft: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=47653&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

antraciet

Heb de oude slang even teruggemonteerd maar wel zo dat de scheur dicht zit. Volgende week komt de goede binnen, het probleem is opgelost  ;D. Enne ook daar even gereageerd   ;)

grijzev70tdi

Dus nu met de oude slang en de scheur dicht gaat het nog goed? Mooi als het dan echt opgelost is. :D

antraciet

Ik kan stampen wat ik wil terugvallen doet ie niet meer wel fluiten  ;D :eusa_whistle:

grijzev70tdi