Even voorstellen: 850 T-5 met 300+ PK

Gestart door RJ, 29-12-2010 23:30:46

Vorige topic - Volgende topic

francois

moooie roffel

vooral de lak ziet er nog strak uit

elianmars

Citaat van: RJ op 04-01-2011 10:45:23
Nog even terugkomend op eerdere opmerkingen mbt de distributieriem: die is vervangen ivm de leeftijd. Hieronder de lijst met punten die zijn gedaan in 2009 en 2010 door de vorige eigenaar.

4 keer 17 inch dezent velgen v.v
daklijsten v.v omdat het verf eraf ging
startmotor v.v
lambda sonde v.v (2 keer)
luchtmassameter v.v
compleet simons 2.5 inch freeflow system v.v
3 inch downpipe v.v(jt superflow)
handremschoenen achter v.v
handremkabels v.v
schijven voor v.v
remblokken rondom (ferodo sport)v.v
kachelradiateur+airco verdamper .v.v (hele dashboard eruit gehaald)
airco opnieuw gevuld
2 keer draagarm voor v.v
2 keer stabilisatorstang voor v.v
K&N filter erop gemonteerd
R.V koplamp v.v (ivm  lichtbeeld)
dumpvalve gemonteerd
10-2010 koppeling compleet v.v
10-2010 4 keer 215-4017 banden v.v
2009 lpg installatie ingebouwd
2010 trekhaak gemonteerd
2010 distributie+rollen+waterpomp+microriem v.v(ivm leeftijd de distributie riem v.v)
2009 elekrische antenne v.v
2010 5 keer bcp 7 eix bougies + olie met filter en benzine filter v.v
2009 parrot carkit ingebouwd
2010 wastegate actuator(versterkt) v.v
2009 asbak + diversen van de sloop v.v

Ik mis de grotere turbo in het rijtje  :eusa_think:

Wat betreft het vermogen zijn er grote vraagtekens, maar de wagen ziet er wel schitterend uit!  :eusa_clap:

Justin-850

Ik kwam van de week nog een autoweek tegen waarin een kleine advertentie van de auto staat ;)

Belang bij? Dan kan ik 'm wel ff op de post doen ;)

Justin-850

Meen je niet!!! :O Dat is balen zeg!

Hopen dat het op te lossen valt met de verzekering en dat ie niet total loss verklaard wordt!

Succes en sterkte met de afhandeling!

GJV70

Kl*te man! Is hij nog goed reparabel?

Succes/sterkte ermee!
Roffel Sound Addict

RJ

Ik heb nog geen idee of hij goed reparabel is. M'n vader had de auto mee, heb m zelf alleen nog maar op foto's gezien.

Op het eerste gezicht lijkt het enkel blik- en lakschade (dus geen rij-technische schade) te zijn, maar het zit wel op de deur en het spatbord, dat zal wel het nodige geld gaan kosten als dat ze dat zo onzichtbaar mogelijk gaan herstellen.
Vandaag voor nood in ieder geval alvast twee nieuwe ruiten er in (gelukkig kon dat heel snel).

Het grootste punt is inderdaad of ie niet economisch total loss verklaard zal worden. Enig idee wat de dagwaarde van zo'n T5 is?

Chris

Citaat van: RJ op 14-01-2011 08:31:05
Ik heb nog geen idee of hij goed reparabel is. M'n vader had de auto mee, heb m zelf alleen nog maar op foto's gezien.

Op het eerste gezicht lijkt het enkel blik- en lakschade (dus geen rij-technische schade) te zijn, maar het zit wel op de deur en het spatbord, dat zal wel het nodige geld gaan kosten als dat ze dat zo onzichtbaar mogelijk gaan herstellen.
Vandaag voor nood in ieder geval alvast twee nieuwe ruiten er in (gelukkig kon dat heel snel).

Het grootste punt is inderdaad of ie niet economisch total loss verklaard zal worden. Enig idee wat de dagwaarde van zo'n T5 is?

De dagwaarde van mijn 850 T-5 uit 1995 werd een jaar geleden geschat op ongeveer 1250 a 1500 euro.

Powerpete

alle rekeningen erbij doen voor de schade expert, en goed doorzeuren dat het een liefhebbersauto is in een uitmuntende staat... leverde vorig jaar bij mijn 10V 2000 euro extra op in de waardebepaling..... zou anders wel zuur zijn dat je meteen weer ridder te voet bent...

"Aerodynamics are for people who can't build engines." (Enzo Ferrari)

dopie

Ja je moet zeker met de schade expert in gesprek gaan!

Ik kreeg geen voorrang van rechts van een vrachtauto schade was 9700 euro! Auto was financieel total los. Toen samen met schade expert over de auto gehad over wat ik er allemaal aan had gedaan en heb toen 7800 euro dagwaarde gekregen van de verzekering en dat was een redelijk bedrag dus is echt de moeite waard.

dopie

En heb je al meer duidelijkheid?

Hoop voor je dat het allemaal gunstig uitpakt!

RJ

Morgen komt de schade-expert langs. Ben zelf al wel vast langs een schadehersteller geweest. Die schat in dat het op de goedkoopste wijze (met deur van de sloop en meevallende arbeidsuren) toch al wel zo'n 2300 euro gaat kosten.
Ben heel benieuwd of ze mijn aankoopwaarde van een kleine maand geleden als dagwaarde willen hanteren. Met de waslijst aan onderhoud van de afgelopen tijd is dat m.i. wel te billijken. Maar goed, het is nog even wachten.

patberk5

Mooi zeg...zo`n kleur...zoveel PK en een trekhaak. Ben benieuwd hoe lang de sleurhut erachter blijft hangen.. :eusa_dance:

V70geRwin

Citaat van: RJ op 21-01-2011 10:53:02
De schade-expert was zo vriendelijk om de dagwaarde op 5000 euro te zetten!
Een eventueel bod werd op 1000 euro ingeschat, dus er was 4000 euro ruimte. De reparatie valt hier ruim binnen, dus hij kan weer in zijn originele staat worden hersteld!  :)

:eusa_clap:

Schnappi

het valt me altijd op als de wagen er piekfijn en strak uitziet dat er altijd schade wordt gemaakt door een vreemde, want als men een auto neerzet met wat deuken of lakschade nooit niks aan de hand.

en kan gerust vertellen dat er voldoende mensen jaloers zijn en die gerust moedwillig schade aan je auto aanbrengen.

Groeten