Hoeveel "Sandstones" hier? LET OP! Meeting restaurant-Hertenkamp 28 mei 2011!

Gestart door Sem, 07-01-2011 20:02:27

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

01SemS70
02Henry Classic V70V70
03Ben-XC70XC70
04confruoXC70
05FGGV70
06FredtrefV70
07Pa van JoostXC70
08gerritjanXC70
09SpitsrijderV70
10theoV70

615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

mehn

Citaat van: ben-XC70 op 09-01-2011 20:04:16
Citaat van: henry classic v70 op 09-01-2011 18:41:16
Florian, weet jij toevallig van wie die Sandstone was tijdens de sleuteldag in Doetinchem?
Je staat er nog mee op de foto (en is niet mijn V70....)
vlg mij van T. van Engelenburg, lid van de evenementencommissie van de 850 club

Citaat van: henry classic v70 op 09-01-2011 20:09:57
Geen forumnaam?

Citaat van: )()()sT op 09-01-2011 20:10:32
Theo.... maar hij zit niet echt veel op het forum ;)

"theo" is niet Theo van Engelenburg, die heeft een andere gebruikersnaam.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

FGG

Citaat van: henry classic v70 op 09-01-2011 18:41:16
Florian, weet jij toevallig van wie die Sandstone was tijdens de sleuteldag in Doetinchem?
Je staat er nog mee op de foto (en is niet mijn V70....)
http://www.fgg.nu/sleuteldagdoetinchem2010/sleuteldag4.jpg

Ik heb geen idee...

Was hij idd niet van Theo?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: mehn op 09-01-2011 21:11:14
"theo" is niet Theo van Engelenburg, die heeft een andere gebruikersnaam.

En dan niet zeggen wat die gebruikersnaam dan wel is... :eusa_wall:

LouisXIV

ik zag net een XC-70 sandstone rijden. Tussen het UMC Utrecht en de Bilt. Kenteken kon ik net niet zien  :eusa_eh:

Sem

Zoohow...  Kijk eens! Draai ik me ff om en staan er zo 9 Sandstones op een rij!!!   :eusa_dance:
Das vragen om een meeting natuurlijk! Geweldig! Ik wil deze dan ook zeker in elkaar knopen, maar ik zou het wel prettig vinden als het zonnetje ook een beetje schijnt dan. De Kleur komt dan ook mooi tot z'n recht en de sfeer is gewoon beter als de zon schijnt!  :)  Of zijn jullie het daar niet mee eens?

Als plek gaat mijn gedachte uit naar Epe waar we ook de "restaurant meeting" hebben gedaan vorig jaar. Is mooi centraal in Nederland en als Henry z'n mobielte meeneemt weten we zeker dat we wat te drinken krijgen!  ;D Afijn.. dit alles is voor een later stadium en voor een ander topic.

Zullen we die 10 nog vol krijgen met Sandstones? Schiet wel lekker op zo...  :eusa_clap: Top! Ik ben hier op het forum en de club denk ik echt de enige met een SS S70... heb wel eens een TDI te koop zien staan op MP, maar waar die naar toe is gegaan?  ??? Het schijnt dat mijn auto een exacte tweelingbroer heeft rijden..  Bij Hooftman is destijds een S70 2.5T besteld met beige leder incl.memo, schuifdak, standkachel, etc... voor een klant. Toen de wagen alleen van de vrachtwagen kwam bleken het er twee te zijn!  :eusa_dance: Ze hadden er dus perongeluk twee besteld! Toen is meneer Hooftman er zelf maar mee gaan rijden. En nu rij ik er in!  ;)

FGG

Meeting is altijd leuk, Epe klinkt ook goed. Alleen even het goede weer afwachten.

Sem

Citaat van: FGG op 10-01-2011 22:18:08
Meeting is altijd leuk, Epe klinkt ook goed. Alleen even het goede weer afwachten.

Geduld is een schone zaak...  :) 

p.s. zie dat we er al 10 hebben!  :eusa_shifty: 15 zal vast niet gaan lukken, maar ik denk ook niet dat ik er 10 op een meeting krijg. Ze komen nooit allemaal.  Zal me benieuwen wie zich voor die tijd nog aanmelden. Leuk!

Teddy81

Mooi verhaal over die tweelingbroer van je S! ;D
Mooie kleur ook dat Silver Sand!

FGG

Citaat van: Sem op 10-01-2011 22:32:42
Citaat van: FGG op 10-01-2011 22:18:08

Geduld is een schone zaak...  :) 

p.s. zie dat we er al 10 hebben!  :eusa_shifty: 15 zal vast niet gaan lukken, maar ik denk ook niet dat ik er 10 op een meeting krijg. Ze komen nooit allemaal.  Zal me benieuwen wie zich voor die tijd nog aanmelden. Leuk!

Er komen ook vast wel niet-SandStones. Komt wel goed.

ben-XC70

Haha... Gaaf! Die eerste V70 met G3 is ook goed zeg! Leuke auto!
[/quote]

Hoi Sem, mijn V70 met G3 is toch zeker net zo leuk persoonlijk vind ik zelf leuker

En natuurlijk ben ik ook geïnteresseerd in een Sandstone meeting en met Epe geen probleem. Leuk ritje er naar toe [en terug ook]. Dus hou het warm voor ergens in mei

fredtref

Misschien kunnen we gezamenlijk met een bijpassende touringcar naar de meeting :eusa_dance:

Sem

Citaat van: ben-XC70 op 11-01-2011 19:13:33

Haha... Gaaf! Die eerste V70 met G3 is ook goed zeg! Leuke auto!

Hoi Sem, mijn V70 met G3 is toch zeker net zo leuk persoonlijk vind ik zelf leuker

En natuurlijk ben ik ook geïnteresseerd in een Sandstone meeting en met Epe geen probleem. Leuk ritje er naar toe [en terug ook]. Dus hou het warm voor ergens in mei
[/quote]Gelukkig maar, want het is jouw auto!  ;D Jij heb een XC toch? Zijn ook zeker mooi, al val ik iets meer voor de "normale" V70..

Je bent zeker welkom.. Ik zal binnenkort een datum gaan prikken en een topic starten voor een meeting!  :eusa_dance: