BMW weg ?

Gestart door basm, 09-01-2011 21:51:26

Vorige topic - Volgende topic

basm

Bedenk me nu ineens dat het dashboardkastje gesloopt is.....Misschien heeft dit iets met de kachel te maken of andersom, ga er dit weekend weer mee aan de slag.

antraciet

grijzev70tdi

Citaat van: basm op 11-01-2011 23:16:26
Bedenk me nu ineens dat het dashboardkastje gesloopt is.....Misschien heeft dit iets met de kachel te maken of andersom, ga er dit weekend weer mee aan de slag.

Is het kastje al los en kan die niet meer dicht of kan het niet open?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

basm

hmmmm. Heb ik gister ook zitten lezen, alleen waarom zou je dan ook het binnenwerk van het kastje eruit slopen ? Dan ben je iets wel echt heel verschrikkelijk kwijt.
Zou ook te maken kunnen hebben met een grandioos grote computer (met afstandsbediening) en een groot scherm voor een prehistorische pioneer navigatie set. Iemand interesse? Moet echt nog ff rustig kijken dit weekend, had vandaag niet al te vel tijd en de auto staat niet bij mij thuis (lastig in A'dam met vergunning etc.)
Gr. Bas

basm

Je was me voor, kastje gaat prima open en dicht, ook met sleutel.

antraciet

Citaat van: basm op 11-01-2011 23:27:18
Je was me voor, kastje gaat prima open en dicht, ook met sleutel.

misschien nu wel weer  ;)

basm

Dat kan ook, maar waarom dan de binnenkant eruit?

antraciet

geen torx schroevendraaier  ???

grijzev70tdi

Ik denk het, is hard spul maar breekt ook snel. Gewoon op de sll\oop eennieuw kastje halen, van een classic is het zelfde geloof ik

antraciet

bij een classic is gestoffeerd toch?

grijzev70tdi

Nog luxer ook nog dan! maar qua vorm past het wel volgens mij

antraciet

zitten 8 torx in voor zover ik me kan herinneren

basm

Zal een foto maken komend weekend van de kabelbende en het grote nav systeem, vermoedelijk hebben ze ooit geprobeerd dat eruit te jatten/sleutelen, is alleen erg slecht gelukt.....

antraciet

Citaat van: basm op 11-01-2011 23:36:51
Zal een foto maken komend weekend van de kabelbende en het grote nav systeem, vermoedelijk hebben ze ooit geprobeerd dat eruit te jatten/sleutelen, is alleen erg slecht gelukt.....

of op een lompe manier geplaatst   ;D

basm

Gestoffeerd klinkt goed, heeft Volvo ook gekoelde geleverd ? Lijkt me dat er wel een six pack in past.