BMW weg ?

Gestart door basm, 09-01-2011 21:51:26

Vorige topic - Volgende topic

basm

Dag allemaal,

Net bij Domeinen een 850 estate 2.0 op gas "gegund" gekregen, auto nog niet gezien maar schijnt redelijk netjes te zijn. Na een aantal oude BWM's nu een volvo (als ie het doet), wilde heel graag weer een station.
Ga deze week de auto ophalen in Soesterberg, zal jullie op de hoogte houden. Dit forum lijkt me en goede/gezellige/handige plek als toekomstige Volvo bestuurder en amateur mechaniker.
Nu maar hopen dat de Volvo niet al te veel problemen heeft...... Laatste APK verlopen in 2009, en heeft (op teller) 261k gelopen.

Groeten Bas

fredtref

Welkom basm,

Ben heel benieuwd, hou ons op de hoogte.

Groet Fred

antraciet

Alvast welkom

gr Arjen

RRRRR_Ramon

Welkom Bas! Je mag hem wel even wassen...  ;)

Alvast veel veilige kilometers!

Link naar Domeinen RZ
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

basm

Is ijs, ze rijden ze van buiten naar binnen en maken dan snel een foto....schijnt.

Gr Bas

Snellebaksteen

Dan rijdt ie dus wel.
Veel plezier ermee, lekker lage kilometerstand BTW.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

antraciet

Ja nog ff en de inloopolie mag eruit  ;D

The Demon

Ik weet niet wat ie heeft mogen kosten maar met die km-stand en G3 heb je volgens mij een heerlijke reiswagen.
Veel veilige kilometers toegewenst.

Groet,
The Demon.

Snellebaksteen

Verwacht alleen geen strepen trekker: een 2.0 op gas is nou niet de meest snelle wagen uit de 850 serie...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

mjansen

nou wil ik niet stoken, de km stand is wel nap onlogisch, dat maakt verder niet uit als de prijs er maar naar is

basm

Bedankt voor de reacties, voor de prijs mag ie ook 2x zoveel hebben gelopen wat mij betreft. Ik weet dat een 2.0 niezosnel is maar dat geeft niet, wil vooral veel ruimte en beetje comfort voor niet al te veel. Gok erop dat de 850 ok is, auto namelijk niet gezien maar kan er niet echt een buil aan vallen voor ong 800e lijkt me.
Net budgettopic zitten lezen, dat bevalt me wel, laat jullie weten of de auto loopt etc.

Gr Bas

crazychrisje

Nog welkom hier.
Ben benieuwd over de volvo 850.
Zeker wel leuk koopje zo.
Blijf hem volgen

basm

Zo, krijg lekker de kriebels op dit forum. Altijd weer spannend een nieuwe auto ophalen. Gaat morgenochtend gebeuren, heeft iemand enig idee hoe ik de zoekfunctie enigzins succesvol kan gebruiken ?
Gr.Bas

Misha

Citaat van: basm op 10-01-2011 21:09:06
Zo, krijg lekker de kriebels op dit forum. Altijd weer spannend een nieuwe auto ophalen. Gaat morgenochtend gebeuren, heeft iemand enig idee hoe ik de zoekfunctie enigzins succesvol kan gebruiken ?
Gr.Bas
lol...

Je kunt het beste Google gebruiken, en dan bij advanced het volvo850forum.nl ingeven.

De zoekfunctie hier is ... matig.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

basm