Detailing / Poets dag 19 Februari 2011

Gestart door Driven2Shine, 10-01-2011 20:25:49

Vorige topic - Volgende topic

Frankglt

Helaas geen laarzen, wel 2 emmers en een haspel. Dan maar natte voeten krijgen!

Tot morgen!

maruska

Leuke meeting !

Hoop nieuwe gezichten, samen met wat oude bekenden (andre ga eens poetsen man :) )
Geen foto's gemaakt, maar door diverse andere mensen wel. Leuke prijzen, lekker gegeten, en prima verzorgd.
Sjappoo en dikke PLUS voor de organisatoren !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Zekers een leuke meeting . Ik heb me prima vermaakt en diverse mensen met raad en daad bij kunnen staan.Er was genoeg te koop qua detail spul.Ik kreeg zelf een proefflaconnetje voor de trims en de bumpert en gelijk getest natuurlijk :eusa_dance: en nou maar kijken hoe het blijft zitten. Er stonden een hoop mooie bakken bij :eusa_clap: :eusa_clap:
Organisatie erg bedankt en het was goed geregeld :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Oja de foto's plaats ik volgende week want ik moet nu al weer weg en morgen ben ik jarig en dus geen tijd :eusa_wall:

850Tim

Ja, top!!!!

De deukentovenaar heeft perfect de deuk eruit gehaald :eusa_clap: Geduldig klusje hoor, petje af.
Simply the best.......

triton

Was zeker gezellig,
Maar Mark ik heb gepoetst en relaxed gedaan.
Meen dat er nog wel foto's komen van iemand bij een banaan die (zittend) poetst.
Dus.....................
Was zeer geslaagd en hulde aan de organisatie
Professioneel raddraaier

850Tim

Trouwens, dat X-Kote is een wonderbaarlijk spul dat echt werkt. Marco heeft een demo-tje uitgevoerd op de achterklep waar wat kleine krasjes opzaten. Dat spul vloeit de krasjes echt dicht en glanst werkelijk diep, top spul.
Simply the best.......

hanss850

Het was een erg leuke dag, veel over het poetsen geleerd. Heb m'n autp gekleid (ofzo) en ziet er idde netje uit nu.

Ook een erg mooie prijs hier mee gewonnen, m'n vrouw Saskia vond hem er nu al erg mooi uit zien, en is trots op me

Nu nog de x-kote er op en dan is hij weer als nieuw.

Han deze behandeling volgt er een leuk fotoverslag

Nogmaals dan voor de leuke dag.

Groet Hanss850

Ps. Maruska de achterklep sluiting doet het nog steeds
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

antraciet

Citaat van: hanss850 op 19-02-2011 20:48:27
Het was een erg leuke dag, veel over het poetsen geleerd. Heb m'n autp gekleid (ofzo) en ziet er idde netje uit nu.

Ook een erg mooie prijs hier mee gewonnen, m'n vrouw Saskia vond hem er nu al erg mooi uit zien, en is trots op me

Groet Hanss850

Nog koude handen  ;D :eusa_shhh:

hanss850

Citaat van: antraciet op 19-02-2011 20:51:28
Citaat van: hanss850 op 19-02-2011 20:48:27

Groet Hanss850

Nog koude handen  ;D :eusa_shhh:

Inmiddels lekker op temperatuur gekomen hoor, nu maar afwachten of er nog spierpijn volgt
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Ben

Toen ik tegen 13:00 bij de poetslocatie aankwam was het een bedrijvigheid van jewelste. Eigenlijk had ik Asterix en de Vikingen in gedachten met Steve die in de maat op de grote trom sloeg en om er zo de poetsinstructies in te rammen. Maar het ging allemaal wat gemoedelijker.
Ik telde 35 auto's in de fraaie ruime hal, de een nat van het waswater, de ander wit in de poets. Elk voordeel heeft z'n nadeel want een grote auto is fijn om in te rijen maar veel werk om te kleien! Zo'n dak doe je niet in een kwartioertje en dus zag ik tot ver in de middag alle fasen van het edele was en poetsvak geschieden.
Ikzelf beperkte me tot het bemannen van het Volvo-Plaza kraampje en kan weer wat mensen blij maken met elandstickers of de nog ontbrekende forumstickers.

In de loop van de tijd kwam Bart me de opbrengst (inkomsten - uitgaven voor BBQ) brengen en ik besloot ter plaatse dat bedrag te doneren aan de Stichting Hoogvliegers. Zo kan er weer een ernstig ziek kindje een dag piloot zijn.

Goed georganiserd op een handige locatie! Dat moeten we vaker doen.

Vulk

Ben

antraciet

jrkalf

Dat was inderdaad een mooie poetsmeeting. Ik heb ook wat foto's op een rijtje gezet.

Uiteraard was Ben van de partij om een woordje te doen:

Daarnaast uiteraard ook nog de organisatie:

en

ook wel bekend als:

Uiteindelijk was Hans850 de winnaar van de 1ste prijs:

Zijn roze schatje heeft hij heel mooi weer in de rode vorm gekregen. Na de wedstrijd hebben we hem ook nog even geholpen om z'n APK afkeur even te repareren (achterklep ging sporadisch niet open, uiteraard net tijdens de APK keuring):

Daarnaast was er een heuze deukentovenaar aanwezig. Deze was goed bezig, zie hier een deuk in een 440 zitten, midden op het dak:

en zie hier het lelijke hoofd van de tovenaar en het resultaat:

even met mijn vingerafdruk op de plek waar het zat, ik zie niets meer:

Ik vond het een mooie ervaring vandaag. Rampetampkonijntje stond z'n R-design C30 mooi te poetsen, leuk ding, geen vermogen ;D

Verder laat ik het maar over aan de rest van de foto's. 64 stuks geselecteerd. De viewer is in web (800x600) formaat en de originelen (met weggepoetste kentekenplaten) staan in het mapje orig.
http://boom.kalf.org/images/auto/T-5R/2011-02-19_VolvoPoetsmeeting/
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R