Detailing / Poets dag 19 Februari 2011

Gestart door Driven2Shine, 10-01-2011 20:25:49

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Mooi werk Hans, bewondering voor die enorme berg met werk die je je elke keer op je hals moet halen om die roze auto weer in vorm te krijgen... maar wie weet is dat nu voorbij na de X-kote behandeling.
Gaan ze hem nu helemaal voorzien van een blanke lak laag?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

maruska

ben inderdaad ook erg benieuwd naar het x-kote resultaat, vooral foto's posten !
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

hanss850

Citaat van: jrkalf op 19-02-2011 21:42:26
Mooi werk Hans, bewondering voor die enorme berg met werk die je je elke keer op je hals moet halen om die roze auto weer in vorm te krijgen... maar wie weet is dat nu voorbij na de X-kote behandeling.
Gaan ze hem nu helemaal voorzien van een blanke lak laag?

Jep,

hij krijgt de complete behandeling welk in zoetermeer gedaan gaat worden, ga daar zelf bij aanwezig zijn en eventuele hand en span diensten verrichten.

Ben ook er benieuwd naar het resultaat op de langere termijn.

Leuk je vandaag ontmoet te hebben
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

hanss850

Citaat van: maruska op 19-02-2011 21:52:07
ben inderdaad ook erg benieuwd naar het x-kote resultaat, vooral foto's posten !

Bel maandag om de afspraak te plannen, en zal dag er voor foto's maken tbv het voor en na effect

Driven2Shine

Ook zojuist weer binnen komen (+- 21:30) vallen op de bank en ik heb geen voeten meer over.
Nee ik ben niet zo lang onderweg geweest maar heb Björn afgezet en gelijk daar even wat gegeten (Shoarma uiteraard) want ik had alweer honger.

Mannen hartelijk dank voor wederom een zeer geslaagde dag en met name Bart voor de organisatie en Benno voor het ter gebruik stellen van de lokatie.
Uiteraard alle anderen ook hartelijk bedankt Smile
Ook zojuist weer binnen komen (+- 21:30) vallen op de bank en ik heb geen voeten meer over. Nee ik ben niet zo lang onderweg geweest maar heb Björn afgezet en gelijk daar even wat gegeten (Shoarma uiteraard) want ik had alweer honger. Mannen hartelijk dank voor wederom een zeer geslaagde dag en met name Bart voor de organisatie en Benno voor het ter gebruik stellen van de lokatie. Uiteraard alle anderen ook hartelijk bedankt :)

@Hans850 ik zal zelf ook foto`s maken tijdens de behandeling aangezien ik deze in mijn portfolio wil gaan plaatsen (mits je toestemming daarvoor geeft uiteraard.

hanss850

Citaat van: Driven2Shine op 19-02-2011 22:07:34
Ook zojuist weer binnen komen (+- 21:30) vallen op de bank en ik heb geen voeten meer over.
Nee ik ben niet zo lang onderweg geweest maar heb Björn afgezet en gelijk daar even wat gegeten (Shoarma uiteraard) want ik had alweer honger.

Mannen hartelijk dank voor wederom een zeer geslaagde dag en met name Bart voor de organisatie en Benno voor het ter gebruik stellen van de lokatie.
Uiteraard alle anderen ook hartelijk bedankt Smile
Ook zojuist weer binnen komen (+- 21:30) vallen op de bank en ik heb geen voeten meer over. Nee ik ben niet zo lang onderweg geweest maar heb Björn afgezet en gelijk daar even wat gegeten (Shoarma uiteraard) want ik had alweer honger. Mannen hartelijk dank voor wederom een zeer geslaagde dag en met name Bart voor de organisatie en Benno voor het ter gebruik stellen van de lokatie. Uiteraard alle anderen ook hartelijk bedankt :)

@Hans850 ik zal zelf ook foto`s maken tijdens de behandeling aangezien ik deze in mijn portfolio wil gaan plaatsen (mits je toestemming daarvoor geeft uiteraard.

Bij deze mijn toestemming en fijne avond

Groet Hans

cas

Zo ! ook nu net thuis. Een geweldig leuke dag gehad  ;D  niet verder dan 1 kant gekomen met poetsen, maar het is wel de mooiste kant nu!

Heel erg bedankt iedereen voor alles, helemaal goed geregeld. Leuke dag  :eusa_clap:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

hanss850

Citaat van: cas op 19-02-2011 23:17:41
Zo ! ook nu net thuis. Een geweldig leuke dag gehad  ;D  niet verder dan 1 kant gekomen met poetsen, maar het is wel de mooiste kant nu!

Heel erg bedankt iedereen voor alles, helemaal goed geregeld. Leuke dag  :eusa_clap:

En babara nu naast je op de bank;-)

cas

Citaat van: hanss850 op 19-02-2011 23:19:44

nee, die zit thuis op dr eigen bank  ;) 

jrkalf

Zo ! ook nu net thuis. Een geweldig leuke dag gehad  ;D  niet verder dan 1 kant gekomen met poetsen, maar het is wel de mooiste kant nu!

Heel erg bedankt iedereen voor alles, helemaal goed geregeld. Leuke dag  :eusa_clap:

Of een blauwtje gelopen en nu weer aan het sleutelen met de golf :)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

antraciet

Citaat van: jrkalf op 19-02-2011 23:23:35
Zo ! ook nu net thuis. Een geweldig leuke dag gehad  ;D  niet verder dan 1 kant gekomen met poetsen, maar het is wel de mooiste kant nu!

Heel erg bedankt iedereen voor alles, helemaal goed geregeld. Leuke dag  :eusa_clap:

Of een blauwtje gelopen en nu weer aan het sleutelen met de golf :)

Z'n zus was het toch?

RampantBUnny

fantastiche dag allemaal : ) dank aan allen die dit helpen te organiseren en allen die aanwezig waren :)

francois

cas een kant maar  :o :o

zeker de bestuurders kant  ;D ;D

grfr

The Volvoboy

De kant die je als eerste ziet als je uit huis kijkt :D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

cas

Citaat van: The Volvoboy op 20-02-2011 10:16:25
De kant die je als eerste ziet als je uit huis kijkt :D

is idd meestal de bestuurderskant, aangezien ik in een 1 richtingsstraat woon. Echter... het was de passagierskant!  8)

die stond bij de meeting aan het " gangpad" en daar was meer werkruimte, gezelliger, en het resultaat beter te zien voor de passanten  ;D