Even voorstellen: frankentan

Gestart door frankentan, 11-01-2011 13:34:36

Vorige topic - Volgende topic

frankentan

Hallo mede-forummers,

In navolging van onze vaders waren wij, Frank en Tanya, al een tijdje op zoek naar een mooie Volvo. Voor deze zoektocht hebben we al enige tijd gebruik gemaakt van de vele informatie op dit prachtige forum en nu we zelf ook de trotse bezitters van een Volvo zijn, lijkt het ons leuk onszelf en de auto voor te stellen. Het is een XC70 uit mei 1998 in Dark Olive Green op LPG met +/-275.000km op de teller.

We zijn een jong gezin (meisje van 4 en jongetje van 2) en deze auto was een mooie combi tussen iets aparts, iets veiligs en iets praktisch. We zijn er erg mee in onze nopjes en hebben deze winter al veel plezier gehad met de AWD, we zijn qua sneeuw nog niets tegengekomen waar we niet gewoon door konden rijden (en ik heb echt wel gezocht  ;) ).

Ook kijken we erg uit naar de aanstaande wintersport en zomervakantie, wanneer we de XC70 eens echt uit kunnen gaan laten, want dat is er tot nu toe op de één of andere manier nog niet van gekomen.

Tot zover de eerste kennismaking, we hopen jullie snel weer te treffen op het forum!

Groeten,
Frank & Tanya

FGG

Welkom op 't Forum, Frank en Tanya.

Erg mooie auto en een welkome afwisseling, zo'n XC.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

peteRRR

Welkom en veel plezier hier :D

Mooie wagen!

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

thanas

Inderdaad een mooie wagen. Prachtige kleur voor een XC70 en dan ook nog eentje op LPG. Veel plezier ermee en veel veilige (sneeuw)kilometers. ;D

Kali-Integrali

Hey Frank en Tanya,

welkom op het forum. Prachtige XC hebben jullie aangeschaft! Proficiat.

DOP in combi met het licht interieur, super.

Veel veilige km's toegewenst voor jullie gezin.

Gr-Martijn

frankentan

Bedankt voor jullie reacties! Wel grappig om te zien dat het voor een XC 70 toch iets minder stormloopt dan voor een V70R AWD. Terwijl ik ook gewoon 2.5 liter en een turbo heb hoor  ;)

Groeten,
Frank

FGG

Citaat van: frankentan op 12-01-2011 16:03:17
Bedankt voor jullie reacties! Wel grappig om te zien dat het voor een XC 70 toch iets minder stormloopt dan voor een V70R AWD. Terwijl ik ook gewoon 2.5 liter en een turbo heb hoor  ;)

Groeten,
Frank

Ik heb ook een 2.5 en een turbo, maar toch is 't iets anders. ::)

frankentan

Auto en blok van XC70 zijn inderdaad voor hele andere toepassing ontwikkeld, veel meer op comfort. Maar toch, 193pk, 270nm en 0 tot 100 in net meer dan 9 tellen zijn voor een auto van dik 1.600kg toch niet verkeerd.

Vond het alleen leuk om het verschil in het aantal reacties te zien.

FGG

Ik kom aan 140pk en 290Nm. Dat zeg ik: toch anders.

Postiaux

Toffe wagen, rijden zal hij zeker ook goed doen  :)!

Wat bedoelen jullie eigenlijk met "DOP" op het forum?

FGG

Dark Olive Pearl = Donkergroen. ;)

Ann.

Mooie gezinswagen ;D
Ik ben er dol op! Veel veilige km gewenst.

UserID6342

De combi van kleur en interieur is en blijft erg mooi. Veel plezier hier en met jullie auto.

antraciet

veel plezier met de roffel en veel veilige km

gr Arjen

crazychrisje

Welkom nog!

Hele mooie wagen zeg, hij ziet er heel netjes uit.
En indd dop met beige leer prachtig! beste kleurencombo ooit! (hebben wij zelf ook gehad)
Heel veel plezier en veilige km's dat jullie er lang van mogen genieten!